G-shock only

Excuses is niet nodig. Eenieder heeft zijn/haar mening toch? Dan moet ik mijn nieuwe aankoop niet delen op een discussie platform.

De GWF-D1000 is ook mooier dan de nieuwe Frogman. Zoals je al zegt, dit moet ook weer je ding zijn. Het heeft wel iets, maar Casio slaat wel erg door met de carbon.

Er schijnt later dit jaar ook nog een Gravitymaster, vermoedelijk een nieuw model, met de Britse luchtmacht te komen. Daar ben ik wel ontzettend benieuwd maar.

1 like

Bij Allikestore.com, zij hadden gisteren een flash sale met 25% korting, gedurende 24 uur.

Ik heb zelf het oudere volledig zwarte model, dus zonder blauwe accenten en blauwe schroeven.
Carbon vlakje op de bezel vallen eigenlijk niet op, alleen onder bepaalde belichting licht het op.
Draagcomfort is erg goed, al zou ik graag een 2e keeper op de band hebben gehad

4 likes

Mooie foto van een mooi horloge!

1 like

Thnx. Idd een mooi horloge. Staat in het blauwe deel :sweat_smile:

1 like

Het “oudere” model? Volgensmij is het model met blauwe accenten tegelijkertijd gereleased met het model waar je het over hebt :thinking:.

Hallo,
Ik heb zojuist bij kish.nl een nieuwe G-Shock besteld, de gw 5610sus-5
Met twee bandjes 139 euro, ik vind hem wel cool, schijnt limited editie te zijn.

Ik dacht dat de 5610-serie altijd Solar en MB6 had, maar dat is bij deze modellen dus niet meer zo?
Lekker verwarrend…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Het is een DW-5610 model dus geen solar. 6510 tov 6500 staat bij de GW-modellen inderdaad op MB6 en MB5, maar bij de DW reeks slaat het denk ik op de verschillen in looks.

Geen solar en MB in ieder geval.

gr, HJR

1 like

gr, HJR

11 likes

Pfewie, die is mooi!!!

1 like

:wink:
En ook nog positief display…

4 likes

Mooie :+1:de groeten van zijn gele broeder.

3 likes

Zojuist het pakketje, dit zat er in.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Helaas zijn mijn foto’s niet al te best, horloge is echt cool.:+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Toppert zeg, zeker cool

1 like

Ziet er goed uit! Ik ben in afwachting van UPS. Komt als het goed is mijn nieuwe aanwinst brengen.

Ben eigenlijk nog op zoek naar een Gulfmaster

dus als iemand deze overheeft hou ik me aanbevolen

Eindelijk was UPS daar!

Superlicht en op het eerste gezicht ook erg comfortabel.

5 likes