G-shock only

Prachtige kleuren combi.

2 likes

Contact genomen met Chronodiffusion…
De nieuwe modelen komen pas 1/2-eind juni in belgïe en 10€ durder dan de Casio webshop :face_with_raised_eyebrow:
Dus ik zal blijven volgen op de nederlandse sites :roll_eyes:
Als iemand zien verschinen deze 3 modellen graag een seintje :star_struck:
GBD-H1000
GBD-100
GBX-100
Wel direct leverbaar niet binnen 3 à 4 weken
Thanks

2 likes

Staat er een te koop :ok_hand:t2:

2 likes

Mij te duur haha. Dik 1200 piek voor een g shock met slechte Bluetooth functionaliteit.
Wel titanium, das wel lekker. Misschien eens een titanium van Ali proberen, de stalen bevalt in ieder geval goed.

2 likes

Dit snap ik dus ook niet van Casio.

Ik zat naar deze te kijken

Mooi positief display. Ook titanium …
… totdat ik de prijs zag https://www.mooihorloge.nl/casio-g-shock-titanium-gmw-b5000tb-1er-limited-edition.html

No way, Jose !

2 likes

Een stalen gshock weegt toch niet veel, wat voegt een titanium dan toe, voor een véél te hoge prijs.
Probeer hem maar eens te verkopen na een tijdje, kijk maar eens naar de gewone stalen versie, brengt niet meer op dan 300 euro.

2 likes

Die prijs is onfatsoenlijk hoog voor wat je er voor krijgt. Leg er iets bij en je kan voor rond de 2000 euro een hele nette MR-G G1000 halen (nieuw), of voor dezelfde prijs een leuke van een vorige eigenaar.

1 like

Yup

Euh … ik denk toch echt dat hij een stuk lichter is dan mijn stalen.

Voor het gewicht zoveel geld meer, daarbij is de gewone uitvoering van 100 euro nog lichter zie nog steeds geen reden om voor titanium te gaan.:smile:

Nee, niet wat ze voor deze vragen.

Jij niet. Ik wel … :smile: :roll_eyes:

1 like

Dat is bij bijna alle horlogemerken boven de 1000 euro. :wink: Maar toch wil ik ze hebben.

1 like

Gw5000 op combi ook lekker maar lang niet zo als titanium dat draagt echt super op de huid heb alleen nog geen titanium g shock

3 likes

welk type is die?

Wat is ie lekker zeg…

6 likes

De “oude” GW3000M stond al wekenlang in een of andere duistere modus. Zelfs het jaartal was van slag :roll_eyes:
Maar met de gebruiksaanwijzing op het beeldscherm toch met wat prutsen de boel weer op orde weten te brengen :smile:

9 likes

8 likes

Vanaf vandaag ook blij eigenaar van de ‘Casioak’. Heerlijke beater, ik snap het enthousiasme wel!

6 likes

8 likes

Vandaag in de zon deze!!
Normaal kijkt niemand naar mijn horloge, vandaag twee keer compliment voor deze blinger.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

3 likes