Een aantal jaar mijn werkhorloge geweest niet stuk te krijgen!
Weet iemand toevallig nog een adresje waar de ga-2100 1a1er (zwarte casioak) nog ergens te verkrijgen is?
Mijn vriendin zei er laatst ook iets over toen ik de stalen om had. Bij de gouden nog nooit wat gehoord de stalen versie valt veel meer op
Volgens mij ook, hij trekt aandacht lol over mijn Seikos heb ik eigenlijk nog nooit een reactie gehad.
Dus hij heeft toch wel wat.
Zijn er hier al eigen ervaringen met de GBD-H1000. Dit is de eerste G met een hartslagmeter en lijkt mj wel wat voor op de fiets. Is ook voorzien van GPS.
software van cardio en stepteller nog niet 100%, geven rare meetingen
nog een beetje geduld en correctie van software en het zou beter moeten worden
Stepteller blijft gaan zelf met vibratie, dus in auto enz…
En cardio geeft blijkbaar te hoge resultaten
(volgens frans forum van G-shock en een 12talen klanten)
Das nog eens een mooie
zoektoch van 2 jaren
Hoezo zo lang? Was je op zoek naar een bepaalde functie of echt het type?
Thx voor de tip
Ik zoekt dit model met deze afwerking, de zwarte met gele cijfers (negatief) was overal te vinden maar mijn uitvoering was/is bijna niet te vinden
Deze mis ik wel.
Geruild een tijd geleden voor een Frogman, waar ik trouwens ook nog steeds heel erg blij mee ben
Als alternatief denk ik nu aan de GBD-H1000-1ER. Die vind ik ook erg gaaf … en stukken goedkoper …
Ik heb zojuist op YouTube een filmpje gezien van de frogman die op de zuidpool expeditie is geweest, wat een mooie uitvoering, ik heb zelf de blauwe limited, maar deze is zo gaaf, ik ga eens kijken of dat ding nog ergens te bestellen is.
Overigens dat hij limited is wil niet zeggen dat hij dan ook veel waard is.
Mijn band is vermoedelijk terug gestuurd en weer opnieuw verzonden, volgens de ali tracking licht hij bij de douane al 4 dagen, komt misschien toch wel goed.