G-shock only

Staat een op eBay uit usa 1250 euro plus invoer en verzending word het een duur grapje.:sob:

GA2100

Bizar veelzijdig horloge. Niet te groot, niet te klein. Ik kan ermee naar de sportschool, werken in business-casual & klussen bij de schoonouders. Voor 99 euro is dit echt een no-brainer! :slight_smile:

3 likes

Ik heb mijn zwart/grijs versie besteld bij van Grinsven in Tilburg. Ze hadden alleen de rode in de etalage liggen, dus heb binnen even nagevraagd of ze nog konden bestellen. Mij is verteld dat ze zowel de zwart/grijze als de zwart/zwarte konden bestellen. Poging waard om bij een juwelier binnen te lopen en te vragen?

1 like

Kun je het linkje even delen :sunglasses:

1 like

Ok dat is mooi. Zou fijn zijn als je hem alsnog krijgt.

1 like

Ik was verbaasd toen ik dit topic zag verschijnen. Daarna las ik wat comments en de meningen blijken verdeeld. Desalniettemin bestaat dit topic al sinds 2016.

Mij leek het altijd dat G-Shock een hype was, iets waarmee alle jongeren op een gegeven moment kwamen aanlopen, maar als horloge stelde het niets voor. Ik was dus verkeerd?

Wie kan me doen inzien dat dit een prima horloge is?

Gewoon op eBay en dan frogman, ik ben tamelijk digibeet en weet niet hoe dat moet.:sob:

1 like

Nee klopt allemaal, behalve dat in dit topic het merendeel 30+ is en de hype van een niet-voorbijgaande aard is.

Als dit topic niet voldoende is, dan is een G-Shock niks voor jou.

5 likes

Ik heb allerlei horloges, geloof me G-Shocks zijn top.:stuck_out_tongue_winking_eye::smile:

1 like

vette kast en band! is dit er eentje van alieexpress?

1 like

Oké… maar het filmpje staat op eBay?!? Ik zal eens op zoek gaan… ik dacht ik probeer the easy way :wink:

Het horloge staat op eBay, het filmpje op YouTube.:+1::smile:

Yes van de bezorgchinees :hugs:

3 likes

Wat is je mening vwb kwaliteit? Vind ze er wrl tof uitzien, maar voor 100 euro+ mag je wel wat verwachten vind ik.

1 like

Nee, deze is maar 58 ofzo.
Ik vind hem boven verwachting goed. Maar je voelt wel meer dat je een horloge om hebt door het gewicht. Monteren is ook makkelijk zat.
Mijn zoontje heeft er vanochtend mee op een betonnen muurtje gespeeld met dat ding om z’n bovenarm en schraapte een paar keer over het beton maar niets aan het handje. Dat ding is echt kneiterhard.

Hier heb ik hem vandaan:
#Aliexpress € 24,53 31%OFF | Zwart Camouflage 316L Rvs DW5600 GW-M5610 Horlogeband Bezel/Case Band Horloge Set

2 likes

Vandaag deze bij het snoeien.:grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Goeie tip! Hadden ze ook aangegeven wat de levertijd zou kunnen zijn?

Vandaag de MTG:

3 likes

Ik heb er een maand op gewacht. Opzich wel naar verwachting. Middenin de coronapocalyps besteld…

1 like

Aha ok bedankt voor de info. Dan maar even wachten :slight_smile: