G-shock only

Topklok!!!

1 like

En ook besteld?

Nein, ik zag dat hij voor de 5600 was. Ik heb de gmw-b5000 daarvoor zijn ze wel duurder.

Daarnaast nog wat anders kostbaars op horloge gebied wat er aan komt dus even rustig aan :rofl:

Ik kan nog wel ff vooruit :hugs::

2 likes

Mijn vakantie/strand beater (al 14jr)

4 likes

Mijn classic

13 likes

Ok, dat is wel zonde dan. Waar dat dan in moet zitten snap ik niet echt.

1 like

Je ne sais pas. Gmw is ook 5x zo duur als een 5600. Misschien denken ze: ‘die mensen zijn toch al.zo gek om dat te betalen, dan kan dit ook wel’ :rofl:

2 likes

Slim bekeken van die bezorgchinees :motor_scooter:

1 like

4 likes

4 likes

Doosje G’s:

16 likes

Te koop.:smiley:

1 like

8 likes

Ik vind hem erg mooi. Maar net als met die goude ben ik bang hoe hij er uit gaat zien als de coating gaat slijten.

En ik vind het negatieve display te mooi om de zilveren te kopen.

Heeft iemand al gezien in de winkel in nederland een van deze nieuwe modelen GBD-100 / GBX-100 / GST-B300 :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Net besteld bij Plazajuwelier

Ben benieuwd. Beetje impuls aankoop … al keek er al wel een poosje naar.
Maar geen solar, geen MB6 … normaliter zou ik er geen twee keer naar kijken.
Maar hij zier er best tof uit.
… en anders gaat ie zo weer retour :slight_smile:

2 likes

heb ook gezien bij Plaza maar is nog in Pre-order, dus geen datum van mogelijk levering :face_with_raised_eyebrow:

Heeft iemand al de G-Shock Tron?

3 likes

Klopt.
Toen ik vanmiddag bestelde stond er nog ‘Op voorraad’ en levertijd op ‘3-5 dagen’.
Maar na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat het eind Juni word geleverd. Ik dus een mail terug gestuurd met het argument dat dit niet op de website stond tijdens het bestellen.
Werd even later gebeld door Plaza met de nette uitleg dat dit een fout was van hun.
Alle GBD modellen waren wel ‘direct’ leverbaar, maar de GBX modellen pas misschien volgende week of zeker eind Juni.

Oh well, dan wachten we nog even :slight_smile:

1 like

Ja, maar ik zal ze toch willen in echt zien voor iets te beslissen
GBD-100 is nu onderweg vanuit Frankrijk en ik zou nog de GBX of de GST-B300 willen eerst zien om 1 van de 2 te kiezen

1 like