G-shock only

Ik MOET ook zo’n GBX-100 hebben. :upside_down_face:

Zit er al een tijd op te azen, het een en ander is nogal wat vertraagd begreep ik.

1 like

GW3000M, top klok :+1:

Tering jantje. Alsof die goude nog niet opvallend genoeg was.

1 like

Nah. Mei - Juni is de release

Ben benieuwd. Deze persoon was iig niet zo heel erg tevreden https://forums.watchuseek.com/f17/first-time-ever-being-so-disappointed-gbd-100-a-5196615.html

1 like

Ik meen toendertijd gelezen te hebben, dat de release in mei zou zijn. :innocent:

Ja, hij verwacht misschien een Rangeman met prijs van een basic model
Ik heb zelf geen probleem met alle zijn opmerkingen, deze clock is alleen om buiten te werken en ik vind de look prima voor nog een normale tarief.

1 like

https://www.g-central.com/g-lide-gbx-100-is-the-best-g-shock-tide-watch-with-caveats/

_The GBX-100 series (GBX100 in the U.S.) will be released in mid-June 2020, with a list price of $160 each._

Maar dat is US.
En ik heb ook een keer Mei gelezen ergens trouwens :sweat_smile:

Mee eens :+1:t2: :blush:

Je mist iets

Oeiii… alsjeblieft niet. Die vind ik heel lelijk :rofl:

1 like

Zijn dat originele? Of van Ali?

Zoek nog een zwarte band voor mijne. Maar alleen origineel.

Allemaal origineel, echter wel voor de gmw-b5000. De versie van jouw foto is een andere, toch?

Gekocht als B5000 hoor :laughing:

Waar heb je die banden vandaan?

Gekocht als B5000 hoor :laughing:

Waar heb je die banden vandaan? Goud setje erbij is ook leuk!

1 like

ik dacht een “rubberen” kast te zien. Die bestaan niet voor de b5000, vandaar. Wist overigens niet dat er zwart stalen kasten waren met rubberen band :slight_smile:

Ik heb het van tiktox.com allemaal oem G-Shock, wel wat prijzig.

Beetje vage foto, maar is echt staal.
De app zegt ook B5000, dus zal wel kloppen :+1:

115 GBP voor de band. Krast deze snel?
Zonde dat de pushers ook in kleur zijn. Dat blijft in mijn geval dus origineel zwart of staal…

1 like

Merendeel van de keren dat ik mn G-shock aan heb loop ik op festivalletjes of stapavonden overal dronken tegenaan te rennen en vallen. Dus die zien er voort gebruikt uit. Al moet ik zeggen dat de gouden en gunmetal zich beter houden dan de stalen.

ik heb ataalkleurige pushers (en schroeven). Vind dit geen enkel probleem. Zwart had ik denk niet zo chill gevonden.

1 like

Net binnen gekregen, na flinke twijfel tussen de 6500 en de 6510 toch gekozen voor de zonne energie en automatisch tijd. En ik ben d’r blij mee.

9 likes

Deze camo band zojuist binnen gekregen, direct op mijn 5600 gezet, kwaliteit is goed wel veel lichter dan mijn originele gmw 5000.
Ik vind hem wel geslaagd.:grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Zo prijzig :pensive::pensive:

De stalen versie is ook erg licht,
Persoonlijk vind ik het prijsverschil te groot, de stalen heb je voor minder dan 60 euro, is echt een aanrader, als je wat wilt modden.:joy: