G-shock only

Crosspost. Gewoon omdat ie zo lekker is.

8 likes

Gewoon, daarom.

8 likes

Kan niet wachten tot Plaza ze binnen heeft :heart_eyes:

4 likes

Vind hem ook erg gaaf hoor maar hij gaat mij een beetje te veel naar smart-watch toe en daar heb ik een hekel aan. Bluetooth connective vind ik ook niks maar het display is echt super. Ik hoop dat ze een simpele versie met dit display gaan maken.

Mijn meest gedragen horloge, nu aan het sparen voor mrg 7600 trouwens :slightly_smiling_face:.

2 likes

:+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Net binnen, zomerhorloge voor mijn vrouw. Uiteraard vindt ze een lastig te vinden model die nooit in Europa is geleverd de leukste, maar ik ben wel de laatste die daar commentaar op mag geven :speak_no_evil:

3 likes

Blijft een beest he (kikker :sweat_smile:) :grin:
Net weer een week lang om de pols gehad.
Vaak wissel ik elke dag wel naar een ander horloge.
Maar er zijn er een paar die ik wel dagen achter elkaar kan dragen. Dit is er een van :slight_smile:

6 likes

Geweldige gshock de frogman, deze niet meer wegdoen, de nieuwe is helaas niet meer van metaal, dus deze is de laatste in zijn soort.:sob:

1 like

Camo dag:

6 likes

Ooit mijn frogman lrg verkocht, nog steeds spijt van.

1 like

Kan ik me voorstellen.

Ik had net de nieuwe Rangeman in bezit en zag toen pas deze Frogman. Kon die echt niet ook nog betalen (prijzen die ik zag lagen tussen de 800 en 1000)
Per toeval zag ik hem op marktplaats te koop. Heb contact opgenomen met de vraag of de koper wilde ruilen en dat wilde hij wel.
Mis de Rangeman nog wel eens, maar ben nog steeds superblij met de ruil.

En ook volgens mij, die wat wij hebben (de normale zwarte) word niet meer gemaakt. Andere edities die erop gebaseerd zijn nog wel. Zoals die met blauwe accenten enz…

Ja is een geweldige duiker.
Ik heb ook de limited editie, de blauwe, maar die nieuwe die op de zuidpool is geweest is het mooiste.
Kijk maar eens op YouTube.:grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik ben nooit zo van de kleurtjes, dus de normale zwarte is voor mij het mooist :blush:

De limited editie heb ik nooit zo gesnapt. Die was goedkoper dan het normale model. En het enige wat ‘limited’ is, is de koffer en het mes enzo. Het horloge zelf is gewoon te koop dacht ik.
Wel leuk voor de liefhebber natuurlijk.

1 like

Hij is genummerd, de gewone blauwe niet.
Maar het zijn beide mooie horloges.:grin:

1 like

Begin de 6900 steeds meer te waarderen, nr 3 in huis en overweeg de metal :thinking:

1 like

ik vind het wel erg cool. maar wat een geld.

3 likes

FF opladen :sunny:

4 likes

Bezel swap :wink:

8 likes

6 likes