G-shock only

8 likes

Na 4 weken nog steeds elke dag om de pols. Letterlijk elke dag. Zo heerlijk als je een tool watch hebt die niet kapot kan gaan

5 likes

Lekker wezen kleuren met een UniPosca verfstift.

6 likes

Ik weet het niet, ik vind hem een beetje kinderachtig, ook al is de prijs veel te volwassen.

Vandaag de G-Shock omgeslingerd

Niks aan het handje horloge, gw-5610 op een onvolprezen combi-bracelet 2.0 :star_struck:

6 likes

Combi-bracelet 2.0 uitleg graag?

Je hebt volgens mij 2 verschillende uitvoeringen daarvan, let op de verschillen :face_with_monocle:

De combi bracelet op de 5610 heeft reliëf de andere ( nieuwere versie) niet die is glad.

4 likes

Casio G-Shock gw5000.
Ik vind dit de fijnst dragende square,
Doordat hij wat zwaarder is zit hij heel comfortabel.:grin:

5 likes

4 likes

Thanks voor de uitleg! En waar kun je die ‘gladde’ combi bracelet kopen?

1 like

Hierzo:
https://www.tiktox.com/gw-b5600bc-1-bracelet-and-bezel-set.html

1 like

En hier de echte Combi bracelet. Met de stalen midden links.
https://www.tiktox.com/catalogsearch/result/?q=5610bc

76 pond en dan misschien nog verzending :grimacing: ik heb mijn gw-5600 voor 111 pond gekocht bij watches2u. Horloge en bracelet dus.

1 like

Ja dat kan ook…

Wordt hier veel gedragen in de zomer

2 likes

Ik heb mijn 5610 ook voor 110 euro gekocht. En daarna nog de combi band van TT besteld. Die was omgerekend iets van 80-90 Euro inderdaad.

Maar ach. Dan heb je alsnog voor minder dan 200E een top horloge. Bij Rolex betaalde ik een paar weken geleden nog iets van 60E voor 1 schakeltje.

Ik vind het de 200E meer dan waard.

5 likes

Een nadeel van de combiband is dat de zwarte coating wel snel slijt bij intensief gebruik, reden voor mij om hem te verkopen, heb nu de camo set gekocht en de kwaliteit lijkt mij beter, de tijd zal het leren.
:joy:

Dit bedoel je? Boeiend… het is een G-Shock.

2 likes

Ja dat klopt, maar de mijne, ik heb er helaas geen foto meer van zag er niet meer uit en dan vind ik de prijs veel te hoog voor deze band want je koopt toch een G-Shock omdat deze niet zo gevoelig zijn voor krassen omdat je dure stalen horloges al krassen als je te hard er naar kijkt en ik heb een hekel aan krassen op een gewone stalen, :yum:of slijtage van een zwarte band.