G-shock only

Hey Gshock liefhebbers… zojuist heb ik de nieuwe Frogman even bepotelt :sunglasses: Wat vinden jullie daar van?

4 likes

Met die nieuwe full-resin combi heb je daar geen last meer van :ok_hand:

1 like

Sorry voor de delay, was ff fietsen…

Maaruh @PLP heeft je prima geholpen zag ik, bedankt daarvoor, scheelt een hoop typwerk :wink:

Of het de prijs waard is voor ieders budget, voor mij zeker waard, en als ik alleen een DW-5600 zou hebben van pak m beet 60 Euro zou ik die resin bracelet nog steeds kopen.

2 likes

PLP, hoe is jou ervaring met deze site (watches2u) , hoe snel is de levering
Ik heb daar een model in het oog maar weet niet als ik moet het proberen, de prijzen zijn wel vrij laag ook met verzendingkosten.

Ik heb er 1 horloge gekocht en dat was probleemloos en een snelle levering, volgens mij kwam het pakketje uit Duitsland.

1 like

Thanks, moi je croyais que c’était anglais à voir leur adresse à Croydon ?? mais bon d’Allemagne ça passe aussi, tant que ça vient pas de l’autre coté du monde

Ik heb afgelopen 22 december daar bij een mooie aanbieding een g-shock besteld, die is vanuit Engeland met DHL gestuurd en was hier op de 24ste al binnen. Gedurende het hele vervoer kon je steeds zien waar het horloge was, via België is hij hier perfect aangekomen. Ik had nooit verwacht dat hij voor de kerstdagen er zou zijn.
Edit: Croydon klopt @MPK

1 like

ik denk dat ik zal zwak worden :joy::joy:

Ik heb geen idee maar denk van wel.

1 like

Uiteindelijk is ongeveer mudmaster, maar zal met carbon afwerking wel beter zijn.
Jammer dat ze van de metalen kast zijn afgestapt, als je een frogman in de handen houdt, voel je waarom dit rond 1000 euro kost, dit gevoel heb ik met een resin of carbon niet, voelt plastic aan, maar ik kan het fout hebben ik heb hem nog niet in het echt gezien en zeker niet vastgehouden.:joy:

1 like

Is hij dan niet meer staal resin, dat wist ik niet.

Nope, volledig resin dus lichter en als er een kras op komt dan zie je geen blank staal. Krasje op die ene schakel is een haartje van mn arm :grinning:

2 likes

Ok bedankt, dat is een hele verbetering.:smile:

1 like

Avondwissel.

1 like

Evengoed thanks :+1:t2:

1 like

Is die nieuwe combi bracelet van staal? Lijkt zo in de omschrijving.

1 like

De binnenste links zijn van staal. De buitenste van resin. Vandaar combi-bracelet. Dit is de oude bracelet. De nieuwe is geheel van resin, behalve de clasp.

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik op YouTube een filmpje gezien van de titanium square.
In eerste instantie dacht ik belachelijk wat een hoge prijs.
Maar wat is het toch een prachtig ding en volkomen onder de radar lol de (normale mens) denkt dat het ding 50 euro kost, zou ergens nog iets aan de prijs te doen zijn, als hij 1000 kostte zou ik hem kocht ik hem wel, hoe zien jullie dit?:grin:

1 like

Ik heb serieus de camo versie overwogen. Wel met 20% korting. Voor naast mijn MTG. Tot dat ik de camo band van aliexpress binnen kreeg en de 5600 bc omgebouwd had. Blij dat ik het niet heb gedaan. Ik ga door voor de grail…

3 likes

Ja ik heb de oude zelf. Maar dacht dat je bedoelde dat achter de link de nieuwe versie zat. Maar dat is de oude dus. Waar kan je de nieuwe kopen, enig idee?