G-shock only

Dit is de nieuwe zo te zien. Vind hem zelf nog mooier dan de oude. Het patroon met de twee cirkels van de kast loopt door. Maar niet de moeite waard voor een upgrade.

Dit is de nieuwe. Er staat idd in de beschrijving metal, maar is van resin. De gw-b5600 serie heeft de gladde resin bracelet…
https://www.tiktox.com/gw-b5600bc-1-bracelet-and-bezel-set.html
Ik heb hem zelf 2x.
De nieuwe is dus eigenlijk geencombi bracelet, want alleen van resin.

Vandaag weer eens de MT-G, gebouwd als een tank en bestand tegen grof geweld :smiley:


Staat ook in het blauwe deel :wink:

1 like

Gaaf die MT-G camo :+1:

1 like

@Skv Beschrijving is niet goed. De band van de GW-B5600BC-1 is full resin, en de foto klopt wat dat betreft. Oftewel, de beschrijving klopt niet

2 likes

Hoi,
De camoband heb ik inmiddels ook, is best goede kwaliteit, maar ja de echte is toch wel iets aparts maar ja 1600 euro pffh voor een square.:sob:

2 likes

Ik zou wel een side by side vergelijking van de oude en de nieuwe willen zien. De oude vind ik echt helemaal top. Los bij mijn 5610 gekocht en er direct op gezet. Is er nooit meer af gekomen.

Gladde band zou op zich ook wel mooi zijn. Want het reliëf zit weer niet op de kast.

2 likes

Ik denk dat je prijs wat hoog is. Ik heb eenzelfde ooit op HF gekocht voor 500 euro.

1 like

3 likes

Dat zou zomaar kunnen, heb ik nog wat onderhandelingsruimte :wink:
En het is nog een vrij jong exemplaar. Twijfel sowieso nog of ie wel weg moet…

1 like

Ja pff. Nu wil ik die nieuwe ook wel.

Maargoed. Ga niet nog een keer 80E voor zo’n band uitgeven.

2 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

heb je een pols/draag foto

ben benieuwd hoe groot hij is

4 likes

4 likes

4 likes

De maat valt goed mee, een stuk kleiner als de grote broer Rangeman
Buiten diameter is ca 46mm wat niet enorm is voor G-Shock

2 likes

5 likes

Leuke “nieuwe” G-Zuil op de kop getikt :smiley: Nu alleen nog de juiste horloge’s :sweat_smile:

16 likes


Mijn zee en strandhorloge. :sunrise::beach_umbrella:

3 likes