G-shock only

De ideale beater voor mij.

5 likes

Fijne klok inderdaad, heb er net ook nog mee gezwommen in de achtertuin :smile:

4 likes

Gezwommen onder je bureau? :smile:

Ha ha, nee dit was na het zwemmen :smile:

€77 voor een G-Shock Solar Radio Controlled :smiley:

3 likes

Dat lijkt wel een foutje. Staan ook non radio controlled modellen bij. Maar ik zou toeslaan als ik er al niet een had.

2 likes

Heb hem besteld. We gaan het zien :grin:

Dat zijn wel de juiste, met solar en radio control, ze zijn nu ook op Amazon.fr à 82€

met dit top weer mijn witte Gulfmaster

6 likes

Dat is niet duur. Heb de mijne voor 120 ofzo gekocht. En de combi bracelet er bij voor nog eens 80.

1 like

Volgens DHL komt ie tussen 20 en 21.30uur vanavond. Zit al met een stoel bij de voordeur. Kan niet afwachten :rofl: :wink:

1 like

Ik heb de mijne de afgelopen week elke dag gedragen. Echt een geweldig horloge.

1 like

De nieuwe Frogman met de Rangeman :sunglasses:

8 likes

Hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, is het nog steeds zo’n topconstructie of voelt hij toch nu zoals b.v. de mudmaster, dit i.v.m de carbon kast.?

1 like

Nee hij voelt degelijker als een Mudmaster! Voor een G-Shock vindt ik hem best gewichtig! Mudmaster ligt wat beter om de blote pols.

De vorige frogman stak ook ver boven de rest uit, geweldige duiker.
Maar dus gelukkig hebben ze er wel weer een topper van gemaakt.
Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst.

2 likes

Thenks! De vorige had een wat meer uitgesproken uiterlijk… wat bij deze wel een beetje teleurstellend is is het standaard blikje! Verwacht dat er nog wel een keertje iets bijzonders langs gaat komen :sunglasses: Ik ga en een NA topicje van maken… morgen even een fotosessie doen met hem :stuck_out_tongue_winking_eye:

De mijne had deze verpakking, maar de gewone komt voor 1000 euro ook gewoon in een blikje, beetje een domper.:joy:
Doet echter niets af aan de bouwkwaliteit.

3 likes

Die set had ik toen ook moeten kopen :smiley: Super tof man! Staat er eentje op MP voor ik meen 850 euro.

Nou hier is ie dan :grin:
Veel waar en techniek voor weinig (€77) geld.
Het is een beetje plastic fantastic en voel me net een jongetje van 10 jaar met zijn eerste Casio. Maar hij is volgens mij oerdegelijk en niet stuk te krijgen.

10 likes