G-shock only

Ik daag de hele week deze nieuwe aanwinst, verrassend comfortabel ! Eigenlijk wilde ik hier gelijk de camo stalen band voor gaan bestellen maar daar zal deze niet comfortabele van worden… Twijfel

6 likes

Dat kun je gerust doen, ook de camoband draagt heerlijk comfortabel en is van goede kwaliteit, Ik ben er heel tevreden mee.:+1:

1 like

10 likes

0- reacties (op 1 potentieel inruil aanbod na) op mijn verkoop topic…

Vind niemand dit stalen ding mooi?

2 likes

Geduld, geduld :wink:

Heb laatst zelf hier een horloge gekocht dat al een paar maand te koop stond.
Uiteindelijk vind hij z’n nieuwe baasje wel :slight_smile:

2 likes

Ongeduld is mijn tweede naam, maar meer dan 50% afschrijven in een paar maanden kan ik niet…

NA: een beetje een franken-G-Shock; DW-6630B dat ooit een paarse was, maar door de verkoper voorzien van een nieuwe bezel en oud bandje.

Module werkt prima en belichting heeft een mooie G als achtergrond.

Superblij mee!

hier is wat het ooit moest zijn geweest :
Casio-G-Shock-DW-6630B-vintage-RARE-Japan-Purple-FOXFIRE

1 like

Vraag aan de experts

Heb een Casio GW-B5600

Wilde weten of er mogelijkheden zijn om er een andere band op te doen. Dit bandje is deels metaal/rubber.
Heb een paar Google pogingen gedaan, maar wellicht dat iemand het hier zo weet.

5 likes

Wat voor band wil je erop hebben? Rubber, Nato of staal?

Je kunt er adapters opzetten net als een paar foto’s hierboven van Zulu.
Of je kunt bv een complete stalen case met stalen band kopen. O.a. Aliexpress verkoopt die.
Of je er ook alleen een normale rubber strap op kunt zetten weet ik zo snel even niet.

2 likes

@Vinniebase @GiveMeYourDough

Dank, zat zelf te denken aan nato of rubber. Maar geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg.
Had idd die complete ‘paketten’ gezien op Alie.

1 like

Rubber past er gewoon op.
Bv van de gw-5000 is lekker soepel.

Zoiets kun je erop zetten.
Weet alleen niet zeker of dit dan ook die adapters zijn.
Anders moet je even zoeken op Google naar Jay’s and Kay’s adapters of Zulu even taggen.

1 like

Hier eentje met jays and kays adapters en een 24mm zulu/nato.

2 likes

De laatste keer dat ik in Tokyo was wilde ik een typisch Japans horloge meenemen. De Seiko Alpinist die ik in gedachten had was niet meer te krijgen en toen heb ik deze G-Shock meegenomen (omdat de metro vol zat met mensen die soortgelijke G-Shocks droegen, leek me dit een representatief exemplaar).

Het is een JDM versie van de GBA-800, maar volgens mij is hij afgezien van het typenummer identiek aan de internationale versies.

2 likes

gaaf !!

Maar … die Roland is mooier ! :heart_eyes:
Is dat zo’n Groovebox ?

1 like

Het is een ‘kleine’ versie van de klassieke TR-808 (die van die cowbell :wink: )

En ik moet ze nodig eens afstoffen :grin:

2 likes

Heel gaaf ! :heart_eyes:

Ik heb dit ouwe beestje nog boven staan …

Anders ik wel :sweat_smile:

En deze …

… staat gewoon beneden bij de PC.
Eigenlijk was het een beetje een hebbeding. Heb een al een paar jaar, maar weet nog steeds helft van de functies niet. Je kunt er zo ontzettend veel mee.

1 like

Ha! Een originele MC-303 heb ik ook nog staan (in een doos weliswaar). De Mother of all Grooveboxes :grinning:

1 like