G-shock only

Ik heb daar zo’n lol altijd mee beleeft :blush: Super ding :heart_eyes:

Snel even iets on-topic

2 likes

Dank, ga ik aanschaffen, ziet er prima uit. :+1:

1 like

Dat is wel redelijk aanwezig, ga eerst even die van @GiveMeYourDough kopen. :+1:

1 like

Top. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Campinglife! :wink::sunglasses:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Die jij hebt besteld zijn even groot als de Jays and Kays adapters. Alleen het schuine lijntje in het plastic is anders. Je kunt ze ook los op Ali bestellen, zijn hetzelfde.

1 like

Okay, ben benieuwd.

Welk model is dit? Erg mooi!

GST-B200TJ-1A. Edition Tai Chi. :heart_eyes:

1 like

5 likes

Gave klok, limited edition zie ik ook!

Is de gbx100 een nieuw model, of heb ik iets gemist???


Vind het wel een gaaf ding

7 likes

Ik geloof nieuw ja…

2 likes

nieuwe, pas uit, en op moment enkel de blauw en de wit/zwart in de winkels (maar nog niet veel vooraad dus heel snel weg)

1 like

Niet verkeerd!

Hier net eindelijk een foto gemaakt van mijn 5600. Toch wel erg blij mee, alhoewel het hele bluetooth gebeuren 3x leuk is en daarna is het klaar (althans bij mij).

5 likes

Yep. Heb de zwarte in pre order. Maar weet nog steeds niet wanneer die op mijn mat ligt :neutral_face:
Eerst zeiden ze eind Juni. Toen begin Juli … Dat is ook alweer verstreken :confused:
Misschien maar weer een mailtje sturen …

Yep. Same.
Vergeet niet het horloge weer te resetten zodat hij het Bluetooth adres van je telefoon vergeet en weer fatsoenlijk MB6 gaat gebruiken :grin:

Hoezo na 48 uur geen bluetooth connectie gaat hij toch zelf weer over op multi band ?

Ja, maar hij blijft 4 keer per dag proberen en elke keer dat dit mislukt verdwijnt RCVD weer uit het scherm.
Klein OCD dingetje misschien. Maar het werkt gewoon niet lekker samen.
Gewoon een reset en hij pakt elke nacht de goede tijd.

1 like

Hoe doe je dat resetten? Blijven dan wel je tijden en zones bewaard?

Anders vind ik het best.

1 like