G-shock only

Wat een gaaf ding🤩


En dit deed mij besluiten…

4 likes

Oeps :smile:

1 like

Twee keer G. Een 5600 en 5000.

7 likes

8 likes

4 likes

GPW-2000

6 likes

:ant: Antman :ant:

5 likes

Mooi topic. Wat is nou de meest ideale voor rauwdouwerij? Is dat de mudmaster/steel/frogman?Moet je voor beetje graven en gek doen aan zee zn hele dure of volstaat zn ding van 100 of minder?

Volgens mij moeten ze in de basis allemaal dezelfde testen doorstaan. In principe kun je met iedere G-shock alle kanten op. Ik kan me wel voorstellen dat digitaal iets meer kan hebben, al hebben de analoge ook vaak auto corrigerende wijzers mocht het misgaan bij een grote schok. Alle G-shocks zijn volgens mij minimaal 200 m water resist, wat dit precies inhoudt kun je op het www wel vinden. Voldoende iig om te zwemmen en recreatief te duiken.

2 likes

Dat zwemmen en shock gebeuren geloof ik wel. maar hoe zit t met modder en zand, dus graven met handen en armen, dus ding echt in de grond? spelen mee de kids

1 like

Alle mud-resist g-shocks.
Bv de mudman, mud master, gravity master, rangeman bv. Er zijn er nog wel meer, maar dan moet je de specs even nakijken.

2 likes

Dank u. wist niet dat er meerdere mudmaster resistent waren

3 likes

Dit waren de originele mudmasters.


Heb de blauwe, rode, witte en camo gehad. Zijn niet meer te krijgen en anders voor hoge prijzen. Had ik het maar geweten van tevoren. alleen de eerste linksboven is nog voor een normale prijs te krijgen.

4 likes

Perfect voor ieder zwaar karwei.:+1::joy:

8 likes

4 likes

Ik neem aan geen recente foto. Met een dikke trui
:wink:

De witte heb ik toen van jou gekocht.Ik heb er nog steeds veel plezier van.

1 like

Die wordt de stromtrooper genoemd. Zuinig op zijn.

1 like

Ik ben aan t zoeken, maar zo lastig. Bestaat er ook zoiets als mudmaster of mudman/ frogman met hr sensor?