G-shock only

Nee, naar mijn weten heeft alleen de GBD-H1000 een hr sensor.

2 likes

Nee haha, 35 graden, is oude foto, maar echt een aanrader
:smile:

1 like

Nog beter is de Frogman, de meest robuuste G-Shock.


Ook oudere foto.:joy:

5 likes

Iemand de GBX-100 al binnen? En de bracelet gepast?

Geweldig ding! Besteld bij mooihorloge.nl

9 likes

@Myrrhman heeft m op de bracelet

2 likes

Nou in dit geval ehm… welkom terug?! :grinning:

2 likes

Ok, dat heb ik even gemist denk ik…

Ik heb even teruggekeken en zag het ook niet, maar ik denk dat ik m op insta heb gezien bij hem.

Ja inderdaad .

Credits @Myrrhman

Echt heel gaaf zo :ok_hand:

6 likes

Klein minpuntje: een 50 plusser zoals ik heeft echt wel een bril nodig om de bluetoothberichtjes te lezen.

1 like

Top bedankt.

1 like

Deze komt hier ook nog wel een keertje. Ik zou vooral het tril alarm gebruiken als wekker. Bracelet heb ik ook nog liggen dus als dat past :+1:t2:

Ja dit word ook mijn volgende.

2 likes

17 likes

Kun jij me vertellen of je bij de alarm settings meerde opeenvolgende alarmen kunt instellen met alleen het tril signaal? En is de tril functie nog enigszins sterk?

Valt niet mee om een nieuwe wekker uit te zoeken :slight_smile:

1 like

Top man!

1 like

4 Alarmen

Je kunt via de app (misschien ook via het horloge zelf) instellen of sound en vibe will of een van de twee of beide uit. Alles is mogelijk.
Trilling is ok. je voelt het wel degelijk om de pols. Maar het is geen sterke trilling ofzo.

Wat hopelijk in een update voor de app nog gefixed kan worden is dat je voor elke individuele notificatie kan instellen of je d ie wil of niet.
Op dit moment piept het horloge alleen maar door, want elke notificatie stuurt hij door. Updates van de weather app. Song herkenning (op mijn Pixel telefoon) etc.
Ik heb het geluid dan ook uit staan nu haha

Hier iemand van 37 :grin:. Zelfs met bril maak ik er niks van.Maar het is dan ook erg omslachtig om tot de notificaties te komen. Dus is het voor mij alleen een indicator dat er een notificatie is. Meer niet.
Waarschijnlijk zet ik dit in de toekomst trouwens helemaal uit.
Ik vind het gewoon een erg mooi en gaaf horloge. De functies maken me niet zoveel uit.
Het is een leuke beater. En niet duur vind ik.

Maar goed, de bracelet had ik dan ook al. Van mijn B5600, die nu bandloos is :confused:

4 likes

Ik heb nog een Camo setje voor je 5600 :wink:

1 like

Ik dacht dat je die notificatie wel per app kunt instellen via je notificatieinstellingen van je telefoon.

2 likes