G-shock only

Hij geeft de tijd inmiddels weer aan, moet de app weer installeren om de boel op tijd te zetten.

1 like

Het blijft een dikkerdje, maar wel leuk.

5 likes

Hallo allemaal,
Laatst was mijn gmw5000 helemaal leeg, nu heb ik hem 2 dagen in de zon gelegd, maar hij laad niet verder op dan half, hoelang ik hem ook buiten leg, iemand ook een gmw die dit heeft?:sob:

4 likes

5 likes

Ik vond dit draadje over het probleem:

1 like

Hey bedankt, lijkt op een probleem wat meer voorkomt, dit betekent dat je hem inderdaad steeds in het daglicht moet leggen, niet meer in de horlogedoos.:joy:

1 like

Zoiets en dan in het raamkozijn van de slaapkamer. Gaat al jaren goed.

2 likes

Gr, HJR

9 likes

Jup zo doe ik het ook, af en toe een middagje in de zon.

1 like


Heb hem er ook maar ff bijgepakt. Blijft het een gemis vinden dat ze geen batterijindicator hebben.

5 likes

Maar het is wel het enige horloge waar ik al reacties van (normale mensen):stuck_out_tongue_winking_eye: op heb gehad, mijn sub no date b.v nog nooit.:sob:

1 like

Ja kwaliteit valt op idd :joy:

1 like

Wat een beauty :yum::+1:

Thx. Mocht je interesse hebben… Ik draag hem eigenlijk te weinig!

Gr, HJR

New pieces in collection :heart_eyes:


7 likes

501 :heart_eyes:

6 likes

Nog een weekje werken en dan vakantie. In deze coronatijd geloof ik pas dat onze reis doorgaat als we op onze bestemming geland zijn., Maarrr,een ding weet ik wél zeker. Mijn net aangeschafte vakantie G shock meent niemand me nog af.

6 likes

In de buurt van water dus…G-Shock time:

2 likes

Je moet m gewoon een paar weken in het licht bij het raam laten liggen Je zal zien dat een batterij dan naar 100 procent gaat Mijn G-SHOCKs leg ik allemaal in het kozijn maar niet volledig in felle zon Wel veel licht