G-shock only

Binnenkort gooi ik deze eruit, heb nog andere G.

Bij interesse hoor ik het wel, is een DW-5600CC-2ER omgebouwd.

Goedemorgen G-Shock liefhebbers.
Vanmorgen wilde ik mijn gwm5000 dragen, maar hij geeft niets meer aan heb hem inmiddels een kwartier in de zon gehouden, maar er gebeurt niets.
Kan het zijn dat hij al kapot is na 1jaar.

1 like

Alles kan, maar zou hem eerst een paar uur in de zon leggen. Kwartiertje is niks.

Bedankt,
De laatste keer dat ik hem gedragen heb is ongeveer 2 maanden geleden, toen deed alles het gewoon.

Ja maar ik denk dat als je ze af en toe een dagje draagt, dat ze niet genoeg opladen om het 2 maanden vol te houden.
Ik leg ze af en toe een dagje te zonnen. Het helpt ook niet mee dat de batterij indicator alleen via de app is uit te lezen.

1 like

Dat klopt, dat is ook lastig, ik moet hem meer gaan dragen, mijn gw5100 en de gw5000 geven altijd vol aan, ik zal hem de rest van de dag maar ik buiten leggen, maar begint nu te donderen, weg zon.:joy:

Sorry moet zijn 5610.

Hele lekkere kleuren combi dit!!

1 like

1 like

Hoi,
Horloge is zojuist inderdaad weer aangegaan.
Moet wel alles weer opnieuw instellen.:sob:
Bedankt voor je tips.
Fijne zondag.

1 like

Super! Niet te vaak helemaal leeg laten lopen.
Is erg slecht voor de capacitor.

1 like

Ja dat moet ik inderdaad doen, het lijkt wel of deze wel sneller leeg is, heb ik nog nooit gehad.
Zal hem beslist meer gaan dragen.:smile:

1 like

Ja de nieuwere generaties gebruiken meer stroom, denk dat het de schuld is van de bluetooth chip.

1 like

Maar als een solar toch gewoon licht krijgt blijft hij toch lopen?, hoeft toch niet alleen pal in de zon te liggen?

2 likes

Ja de 5610 en 5000 zonder bluetooth overleven dat wel. Maar de nieuwere moeten echt af en toe in de zon.

1 like

Of in het licht laten liggen, en niet in de dichte horlogedoos. :slight_smile:

2 likes

Dat bedoelde ik. Gewoon ergens in daglicht.

1 like

Had niet ver genoeg naar beneden gescrold :slight_smile:

1 like

Iedereen bedankt voor de reactie.
Ik denk inderdaad dat de nieuwere generatie meer stroom verbruikt, de 5610 en 5000 liggen net zolang in de horlogedoos, deze geven gewoon volledig vol aan.
Bepaalt geen vooruitgang.:sob:

Dan denk ik dat de capacitator kapot is hoor.

1 like