35th, DW-5035D-1BER
In principe sta ik als 2e gegadigde ergens op een lijst voor deze (wel vrijblijvend)
En, zou je hem dragen?
Geen idee. Ben bang dat ie veel te groot is
Verder valt hij gelukkig niet zo op
Mijn twee G-SHOCK’s
De GR-B100-1A3ER (rechts op foto) had ik al paar maanden, maar sinds gisteren de GW-9400-1BER erbij.
Omdat het bij deze twee G-shock’s zal blijven, heb ik voor twee duidelijk verschillende versies gekozen.
De GR-B100-1A3ER met bluetooth en behalve digitale ook analoge tijdweergave.
De GW-9400-1BER met multiband en alleen digitale tijdweergave.
Verder ook de nodige uiteenlopende functies, maarrrr…, beide wél (bewust voor gekozen) met ‘tough solar’.
Ja hoor, hier de zwarte in bezit.
Vind het een superhorloge.
Negatieve display is perfect af te lezen.
Ok, de message functie is misschien niet zo handig te bereiken, ik vind het toch wel een leuke gadget.
Verder gebruik ik hem puur voor de fun.
Heb je vragen hoor ik het wel.
Heb je bijvoorbeeld de functies voor sporten al eens gebruikt? En hoe is de trilfunctie/trilalarm?
Hier ook. Op de bracelet van de B5600.
Leuk horloge.
Toch had Casio wel wat beter hun best kunnen doen.
Vreemdste is nog bv. dat de knoppen pas hun functie uitvoeren als je de knop loslaat en niet bij het indrukken.
Ook is de app die ‘erbij hoort’ niet echt geweldig.
De MIP (Memory In Pixel) LCD is echt top en hopelijk een goede stap in de richting van afleesbare negatieve displays.
De functies zijn leuk, maar ik denk niet echt handig in gebruik als ik de meningen op WUS lees.
Voor mijzelf is hij alleen puur voor de tijd en de leukigheid, want ik vind hem wel onwijs gaaf.
En de stappenteller/activiteitenmeter? is dat een beetje nauwkeurig
Wederom van WUS … nee
Ik heb ondertussen een Garmin Vivosmart 4 om de rechterpols die veel nauwkeuriger is. (Vooral om een oogje te houden op mijn hart)
Het is qua functies gewoon een leuk horloge.
Misschien niet het meest precieze maar ik heb hem puur voor de fun.
Trilfunctie werkt prima.
Echt een gaaf horloge.
Noem mij maar negatief, dat positieve vind ik niets.
Overigens vind ik een titanium (?) G in camouflage nog toffer dan de mijne. Maar die prijs vind ik te hoog.
Ik vind juist de zwarte titanium mooi, maar ook helaas te duur.