Net binnen gekregen. Volcanic Lightning.
Ik denk dat het deze is:
Ja inderdaad, MTG-B1000VL ‘Volcanic Lightning’ Limited Edition. Kleuren zijn op de foto alleen een beetje flets. Slechte fotograaf…
Morgen krijg ik mijn eerste g-shock, een gw-m5610-1er, binnen. Dan hoor ik ook hier ook thuis
Dat vond en vind ik nog altijd één van de mooiste modellen van G-shock. Chapeau!
Hoi!
Ik heb mijn ogen laten vallen op de mudmaster: GWG-1000-1a3er
Nu valt het mij op dat deze al enige tijd op de markt is en bij een aantal shops is uitverkocht.
Ik ben helemaal om qua looks, dus dit is het type voor mij. Ik vroeg mij wel af of er al een nieuwkomer in de pijplijn zit, hoe werkt dat bij g shock?
Weet niet of er al een nieuw model komt. Dit model is o.a. nog wel hier te koop:
Veel mooie horloges in dit topic, ik denk dat er ook maar een G-Shock op mijn lijstje moet en dan vooral een analoge versie.
Leuke set zo… en een goede foto ook
Mooie square’s!!!
Begint nu toch wel weer erg te kriebelen hier om een mooie G-Shock om de pols te hebben…
in het verleden diverse mooie modellen om de pols gehad, maar nu op zoek naar een blijvertje, vandaar het budget van €1000. Ik ben op zoek naar een echte eyecatcher op bracelet. Iemand suggesties waar te beginnen?