Het model is ook mooi, en typisch Casio ook. En als ik het niet mooi vond (afweging uiteraard, je krijgt ook een radio-ontvanger een GPS antenne ingebouwd mee voor het automatisch op tijd zetten) had ik het ook niet gekocht, zeker niet voor de prijs die ik er voor betaald heb.
2e hands is er wel aan te komen zo rond de 1600-2000 euro denk ik.
Qua polsmaat, ik zit op zo’n 18-19cm, een beetje afhankelijk van de temperatuur en waar ik mee bezig ben, en het is goed draagbaar. Ik geloof dat ik 1 hele en 2 halve schakels over heb, dus “op de groei” gekocht.
In afmeting is de MR-G wel aanzienlijk kleiner, maar niet veel dunner dan een forgman of een gravitymaster.
De elegantie laat te wensen over in vergelijking met deze prijswinnende* foto als vergelijking tussen de OCW-S100 en de MR-G G1000.
Inmiddels na het uiten van mijn wensen(vorige week) nu ook voorzien van een mooie G-Shock Mudmaster! Met dank aan @JJlind ! Zeer prettig (op afstand) een GWG-1000-1A3ER mogen overnemen.
Ik heb vorige week mijn Garmin Fenix 5 verkocht (dat is geen horloge maar een verlenging van je smartphone) en had deze al een tijdje op het oog.
Deze vind ik de mooiste kleur stellen + de afleesbaarheid is m.i. het beste in deze 1A3 variant.
Ja de MRG loer ik ook al jaren naar. Nieuw sowieso niet te betalen, tweedehands helaas ook net boven budget wat ik voor een horloge wil uitgeven. Thuisfront gaat ook niet blij zijn wanneer ik met een horloge van ± €1500 aankom😅