Het kan zijn dat de stijl van de MR-G niet zou passen, maar de kwaliteit maakt het meer dan goed.
Nieuw was deze ook nog redelijk betaalbaar, met 30% korting.
Poeh,
Mooie horloges zeg.
Dit model vind ik juist prachtig. Ik heb best flinke polsen, dus normaal gesproken staan dit soort modellen dan juist mooi.
Model is echter wel boven budget helaas.
Het model is ook mooi, en typisch Casio ook. En als ik het niet mooi vond (afweging uiteraard, je krijgt ook een radio-ontvanger een GPS antenne ingebouwd mee voor het automatisch op tijd zetten) had ik het ook niet gekocht, zeker niet voor de prijs die ik er voor betaald heb.
2e hands is er wel aan te komen zo rond de 1600-2000 euro denk ik.
Qua polsmaat, ik zit op zo’n 18-19cm, een beetje afhankelijk van de temperatuur en waar ik mee bezig ben, en het is goed draagbaar. Ik geloof dat ik 1 hele en 2 halve schakels over heb, dus “op de groei” gekocht.
In afmeting is de MR-G wel aanzienlijk kleiner, maar niet veel dunner dan een forgman of een gravitymaster.
De elegantie laat te wensen over in vergelijking met deze prijswinnende* foto als vergelijking tussen de OCW-S100 en de MR-G G1000.
*prijs voor simultaan slechtste compositie, camerahoek en slechtste belichting in één foto.
Hoi Lenny,
Ook weer op het forum
.
Even doorsparen voor de titanium square, fantastisch horloge, heb je niks anders meer nodig.
Jonge, die Mrg is helemaal top
Ik ben nooit weggeweest😎. Alleen vooral lezen. Het is niet per se een kwestie van meer sparen, meer wat ik eraan uit wil geven.
Ik vind €1000 een mooi bedrag voor een horloge tegenwoordig
Gelijk heb je en voor 1000 is toch veel moois te krijgen, veel succes
Hallo iedereen,
Inmiddels na het uiten van mijn wensen(vorige week) nu ook voorzien van een mooie G-Shock Mudmaster! Met dank aan @JJlind ! Zeer prettig (op afstand) een GWG-1000-1A3ER mogen overnemen.
Ik heb vorige week mijn Garmin Fenix 5 verkocht (dat is geen horloge maar een verlenging van je smartphone) en had deze al een tijdje op het oog.
Deze vind ik de mooiste kleur stellen + de afleesbaarheid is m.i. het beste in deze 1A3 variant.
Op weg naar mooie trailruns en de weg kwijt raken
Gaaf horloge.
Wel een knoepert!
Ja dat kan je wel zeggen inderdaad. Onder een overhemd kies ik toch voor wat anders
Veel plezier met de nieuwe aanwinst, hop naar de volgende..
Het blijft een mooi horloge.
Het mag bij een G-Shock.
Vet ding hoor!
Same.
Dit is al heel lang een grail van mij. Maar veel te duur voor mij.
Ja de MRG loer ik ook al jaren naar. Nieuw sowieso niet te betalen, tweedehands helaas ook net boven budget wat ik voor een horloge wil uitgeven. Thuisfront gaat ook niet blij zijn wanneer ik met een horloge van ± €1500 aankom😅
Hee! Lang niet gezien! Bevalt goed he, zo’n Casio😎
Hij is leuk inderdaad.
Had eerst n andere met negatief scherm, maar dat was niks…