(Nog) niet van mij, maar wat een plaatje…
Ook mooi.
Gaat ie qua prijs nu ook al “over de kop”?
Ik heb geen idee. Het boeit me ook niet zo.
Ik heb hem om te dragen. Op een paar uitzonderingen na, geloof ik niet dat g-shocks heel waardevast zijn.
Ik stond op de lijst als 2e, maar nummer 1 liet niks van zich horen, ik blij
Sinds gistermiddag in mijn bezit.
Ik wil de zwart witte.
Hee, maarre, het is kwarts hè.
Casio en digitale horloges zijn de uitzondering.
Heb je hem speciaal gekocht vanwege Bamford? Of was het een toevalstreffer…
Ik was een tijdje geleden een keer naar een meetup geweest waar Bamford kwam spreken. Was van te voren nog onbekend met zijn werk.
Inspirerende en aardige man die vanuit een passie toch heel wat moois voor elkaar heeft gekregen. Op filmpjes/interviews komt dat niet altijd even goed over.
Toen ik zag dat er een betaalbare Bamford uitkwam moest ik deze gewoon hebben. Ik draag hem ook vaak, prachtig horloge!
Ik heb zelf de mazzel dat ik op dit moment in London woon. Mijn vriendin had hem terwijl ik op werk was mooi kunnen ophalen bij de G-shock winkel hier.
Heb er inmiddels weer een paar extra bemachtigd
Ik overweeg deze te halen. Sowieso vind ik squares mooier dan de ronde modellen. De metalen case spreekt mij ook erg aan, net als de kleur. Helaas alleen geen solar, dat vind ik wel jammer.
Any thoughts?
Persoonlijk zou ik een metalen band bij de metal case willen. En dat heb ik dan ook.
De batterij gaat toch 5 - 10 jaar mee? (niet te vaak de backlight aanzetten)
Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om er een paar keer een batterijtje in te doen.
Die Bamford is zeker een hele leuke!
Welk serienummer is deze , tis een mooie