G-shock only

Vond je andere ook wel de max :ok_hand:

haha helaas begon hij te irriteren. hij was toch ‘‘NET’’ te aanwezig voor mij. deze is zo perfect qua formaat en niet saai door de blauwe wijzerplaat :slight_smile: !

1 like

Heb alles eruit gedaan en draag voor het moment enkel nog een casioak :smile:

1 like

Hahah ook leuk ja! Heb nog een leuke seiko tank horloge voor wanneer ik niet aan het werk ben :smile:.

1 like

Ik sta te popelen om morgen mijn G-Shock Mudmaster GG-B100-1AER Zwart in ontvangst te nemen. :smile: De levering van de **G-Shock Master of G GWG-1000-1A3ER Mudmaster loopt, jammer genoeg, vertraging op en zal waarschijnlijk maandag of dinsdag geleverd worden.

Hoop leuks om op te verheugen! Ik draag mijn gwg 1000 non-stop :+1:

Kijk ook naar een mudman of rangeman. Ik gebruik vaak een kompas tijdens trailruns en die van de mudmaster is suboptimaal icm het kleine display

De gg-b100 blijkt een paar handige extraatjes te hebben in verband met het kompas. Zo zou je, onder andere, een eerder bezochte plaats kunnen opslaan en zou het horloge je nadien terug naar die plaats kunnen leiden via de kompasfunctie. Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden.
Voor mij zijn het mijn eerste G-Shocks.

Ja dat klopt! Let wel op die gps positie is aan de hand van je telefoon, dus niet in het horloge zelf.
Verder wel een gaaf horloge!

Hoi Martijn,
Leuk om te horen dat je nog steeds veel plezier met de mudmaster hebt.:smile::+1:

1 like

Ja die negatieve displays zien er mooi uit… alleen soms wat lastig afleesbaar. Maar gaaf deze Rangeman hoor :sunglasses:

TADAA :sunglasses: :sunglasses:

Komt net uit zijn ei. Een uurtje geleden geleverd. Het uurwerk was relatief snel ingesteld dankzij de “g-shock-app” via de smartphone. Ondertussen is de printer de 20-dubbelzijdige-vellen tellende gebruiksaanwijzing aan het uitspuwen. De eerste indrukken zijn zeer goed. Het eerste wat opviel was het draagcomfort, ik had nooit verwacht dat die massieve blok zo prettig zou zitten. Wat me ook opviel was de stevige “lume” van de wijzers en uur-markeringen. De ledverlichting is helemaal te gek.

Om het uurwerk “in the field” uit te testen zal nog even moeten wachten omdat ik herstellende ben van een schouderfractuur en de spieren nog niet echt mee willen. Het geeft me wel de tijd om alle mogelijkheden van dit apparaat eens op het gemak uit te zoeken. Nog even bij vermelden dat dit uurwerk 0 euro gekost heeft. Gewonnen met een prijsvraag.

10 likes

Oh ja, onderstaande uitspraak kwam ik ergens tegen. Ik heb zeker niets tegen Rolex, maar ik vond het wel gevat:

Rolex make you sad when it got hit, G-Shock make you smile

5 likes

Gefeliciteerd!
Maar geleverd zonder gebruiksaanwijzing? :point_down:

Het witte boekje “Casio Module 5594” User’s Guide is er natuurlijk bij, maar in feite is dat een snel-start gids. De “user guide” verwijst zelf naar de website van Casio voor een uitgebreide “operation Guide 5594” (Engels) waarin al de mogelijkheden tot in de puntjes uitgelegd worden. Een leuke turf van 20 pagina’s om tijdens de langere avonden te doorworstelen.

1 like

Ga je schamen, milieu barbaar. :wink:

10 likes

Oeps :thinking: Ik zal morgen dan maar een extra boompje knuffelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gave uitvoering

1 like

Net een mailtje van Horloge.be gehad. De GWG-1000-1A3ER wordt verwerkt door Post.nl. Morgen, of overmorgen, krijgt de “baby-mud” dus gezelschap van zijn grote broer. :smile:

1 like

En na gisteren de BB-100 (“Babymud”) te hebben ontvangen, is nu net de grote broer geleverd. :drooling_face:

Ondertussen is de belangstelling voor zo’n “badboy” ook bij vrouwlief aangewakkerd en zij ziet zo’n Baby-G voor dames wel zitten.

6 likes