G-shock only

Heel tof op groen! Heb je hier nog een adapter voor nodig?

Ja gave kleur!

1 like

Dank! Het is in het echt nog een haartje minder geel en meer oker denk ik. Helemaal niet superfel, ik ben heel blij met het horloge en de kleur :smiley:

1 like

Mijn eerste G-shock! Wat een heerlijk, zorgeloos horloge. Zeer content mee. Nieuw bandje en kast onderweg om straks een beetje te kunnen modden. Benieuwd hoe dat bevalt. De pics voor nu:

9 likes

De ledverlichting van de analoge G-shock’s is wel de moeite. Meer schijnwerper dan achtergrondverlichting. :stuck_out_tongue:

1 like

Deze camo versie mod voelt echt kwalitatief heel goed en degelijk, niet helemaal als het origineel maar helemaal niet slecht.:smile:
Ik kan vergelijken heb ze beide.

5 likes

Jazeker.
Anders past ie niet!

4 likes

Nog een airsofter nice :sunglasses:

1 like

Wordt tijd dat we weer mogen…

1 like

Klopt :ok_hand:

1 like

Welke ref is deze?

Toch nog een paar klokjes besteld:

Heimwee naar de jeugdjaren:

Een “beater” voor op de werkvloer voor haar:

En een “beater” voor op de werkvloer voor mij:

Levering is waarschijnlijk woensdag.

4 likes

Dit is de GA-2000S-7AER met module 5590.

1 like

Gevonden!!

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een GW-M5610. Overgenomen hier op het forum.

Leuk detail dat deze op een combi band zat! Die draagt toch wel erg prettig :slight_smile:

Het positieve display is m.i. echt top. Veel beter afleesbaar dan de negatieve.

Deze lekker afwisselen met de GWG 1000.

6 likes

Blijft een mooi horloge :+1:
Iemand enig idee waar een goede of originele Casio combi band te bestellen is tegen een schappelijke prijs?

Het zou hier kunnen tussen zitten, de prijs is een ander paar mouwen: Horlogebandjes

1 like

Wat vind jij schappelijk? Als er maar 1 plek is waar je deze kan kopen dan is 80 euro schappelijk denk ik?

1 like

Ik kon het eigenlijk ook slecht vinden. Nu deze een dag gedragen maar is wel zeker de moeite waard.

1 like

4 likes