Zo’n handleiding is soms handig en bespaard veel (klus)tijd .
Niet vergeten dus
Van mijn M5610 weet ik dat deze power save (PS in het display) aan en uitgezet kan worden, wellicht een goed idee om te controleren of het aanstaat alvorens je de GShock voor langere tijd opbergt
Casio maakt mooi spul. Vrouwlief is ook zeer tevreden van haar Baby-G die vandaag geleverd werd. Daarmee staat mijn goede-punten-meter weer op maximum.
Goede opmerking, ik DENK dat “power save” actief staat, maar ga het toch even checken. Bedankt
Gaaf! Een stuk mooier dan die ‘ombouwsets’ die je wel eens voorbij ziet komen.
Wat ik zo bijzonder vind aan de Mudmasters: Als ik ze naast elkaar leg dan lopen ze alle twee altijd tot op de seconde gelijk. De GWG-1000 haalt regelmatig het tijdssignaal uit Duitsland binnen, de BB-100 verbindt regelmatig met de smartphone om de tijd te kalibreren. Met inbegrip van alle andere functies, is het bijna niet te geloven hoe ze dit allemaal in een polsuurwerk kunnen proppen en , in het geval van de BB-100 dan, nog bijna 2 jaar uit het batterijtje halen.
Die heb ik ooit per vergissing ook gekocht. Voelt echt niet lekker.
The NERD is strong in this one, heel erg tof !!!
wel een beetje duur voor een 5600 met een hip jasje (€266,80) dat had wel een 5610 mogen zijn voor zo’n bedrag en dan nog eigenlijk… laat maar dan…
Er komen op HF NA topics voorbij met slechtere foto’s… vindt hem best oké
Prima foto van een gave mod zeg!
Heb je 't over mijn foto? Want da’s geen mod hoor
Is een GMW-B5000G-2ER.
Nee, zie het indd.
Gaaf horloge zeg!
Heerlijke G-Shock blijft dit zeg!
Draagt super op de Zulu strap.
Daarnaast zorgt die ook voor wat meer kleur!
Gave kleuren combi, veel plezier ervan