, ik ken dat. Tot een dikke maand geleden had ik (nog) geen enkele Casio in mijn collectie…vandaag zitten er vier stuks in de collectie en vrouwlief heeft ondertussen ook al 2 baby-G’s.
. Besmettelijker dan Covid, vrees ik.
Het nostalgie- klokje van de dag:
Lekker licht en onmerkbaar aan de pols, zeker als je net wisselt met een gwg-1000.
Iedereen een fijn en veilig kerstfeest gewenst.;
En niet vergeten om tijdig van uurwerk te wisselen. (in verband met de opgelegde avondklok) .
Fijne dagen allemaal.
. ( voor zover mogelijk met die onzin allemaal tegenwoordig)
Gelukkig heb ik nog steeds last van het @dreski effect.
. Beetje het idee dat ik het allemaal wel even gezien heb…
Vind het allemaal wel even prima zo!
Klein plugje alhier: Gezocht: Casio GW-5610. Als een van de liefhebbers hier wil uitdunnen kom ik graag bij de club.
Dat gaat vanzelf weer over en sneller dan je denkt.
Vanmorgen dit ombouwkitje ontvangen van Ali voor de DW 5600.
Maakt hem helemaal af.
Perfect afgewerkt !

Samen met de 5610 een gaaf duo !
Dat ziet er top uit. Wat is nu jouw voorkeur. Qua display. Ik wil een 5610 maar vindt de rode rand niet echt tof. Ben benieuwd naar jouw vergelijk.
Eigenlijk te duur, maar ook te leuk om niet te doen: GW-5000 met een GW-S5600 carbonband.
Nu nog een keer op m’n gemak een hoogglans zwart of transparante bezel opscharrelen.
Ghe, ik mag eindelijk ook eens meedoen met dit topic. Mijn kerstcadeautje voor mezelf: een MW-5610. Uiteindelijk voor dit model gegaan, want solar+radio en leuk retrodesign.
Nu met de kerona draag ik eigenlijk alleen nog maar digitaal, want daar zit een handige eierwekker in. Voor de zekerheid dan maar eentje die gecertificeerd is voor ruimtevluchten en tot 200 meter diep onder water kan - je weet immers maar nooit.
Wel even wennen: deze vervangt een Casio AE-1000 en die draagt toch een stuk groter (ondanks dat ze qua polsmaat praktisch even groot zijn, de kast is hetzelfde formaat).