Hier de mijne, 5600 camo band is echt heel goede kwaliteit.
Kijk maar eens naar het linkje wat @vinniebase laatst geplaatst heeft https://shockbase.org/watches/series_dyn.php?series=5600
daar vind je vast wel een model zonder die rode rand. Persoonlijk vind ik het niet storend maar smaken verschillen. De negatieve display is wel een dingetje maar ook daar heb je voor en tegenstanders in.
De modkitjes uit China zijn wonderwel van een meer dan uitstekende kwaliteit en tillen de standaard G shock naar een hoger niveau en dat voor een paar tientjes. Zo heb je voor relatief weinig geld een heel erg leuk horloge.
Een van de laatste aanwinsten. De dw 5600 hr
Ondertussen al 20 minuten in het nieuwe jaar. Iedereen een een voorspoedig en veilig 2021 gewenst.
Het is wel een toffe kleur! Niet te fancy om het fancy zijn, maar anders dan gewoon zwart.
Leuk ding inderdaad. Ook gaaf dat er zoveel aan de hand is op de plaat (t.o.v. de 5000 serie).
Diepte, Sumo achtige wijzers en kastvorm👌
Please don’t. Gadget gehalte van de 5000 ligt 100x hoger.
Ik loop er niet zo warm voor, maar ik snap de aantrekkingskracht.
Ah, snap ik. Deze is inderdaad wat saai.
Ook maar een keertje proberen:innocent: maandag op de mat. Heel benieuwd! DW-5600E-1VER
Is trouwens een actie bij bol.com voor 70 euro. Weet niet of iemand hier iets aan heeft en of dat een goede prijs is? Wel leuk om te zien dat er geen slechte review over te vinden is behalve over de modellen met negative display, iets over afleesbaarheid.
Ik heb pas de 5600 hr (met negatief display) en mag er (nog) niet van klagen. Mijn exemplaar zal voornamelijk indoor gedragen worden op de werkvloer, dus veel last van zonlicht, en dergelijke, zal ik niet ondervinden.
Denk inderdaad dat als de zon erop staat het lastig aflezen is. Toch ziet het er wel stoer uit.