Bij deze mijn twee G-shocks, de witte heb ik gekocht omdat ie bij de auto past
Groet,
Patrick
Bij deze mijn twee G-shocks, de witte heb ik gekocht omdat ie bij de auto past
Groet,
Patrick
Dat is een mooie collectie!
Ik heb de g shock squares een zestal maanden geleden ontdekt. Wat dragen ze fantastisch, zijn ze uiterst praktisch en steeds betrouwbaar aanwezig.
Die band is supergaaf. Echter hoort die oorspronkelijk niet bij dat model, of zit ik fout?
Hoort bij gw-s5600 is wel stug maar geeft wel comfor door ander materiaal aan de binnen zijnde vd band
Dat klopt, die band is voor een GW-S5600B-1 (kunsthars behuizing, doorzichtige bezel, titanium achterplaat, negatief display), maar het horloge zelf is een GW-5000-1JF (stalen behuizing).
De GW-5000 is eigenlijk iets te zwaar naar mijn mening voor de normale zachte band, de band van de GW-M5610 past er op en is iets steviger en als je dan toch gek zit te doen, waarom dan niet de “hot rod” uitvoering in elkaar peuteren zoals hier op de foto? Te zwaar, te duur en te leuk om niet te doen .
Hier de gw m5610 en de gw-s5600 naar elkaar, de 5610 nu voor mijn werk. De gw 's 5600 draag ik maar zelden
Damm die is nice
Enige is dat idd het negative display wat matig afleesbaar is. (lees: slecht) maar daar wen ik maar aan. De “all Black stealth look” maakt dat helemaal goed!
Nu voor de aw 500 gaan
5610 in the pocket. Nu wachten tot de mod-kit er is Lekker licht dingetje (nog), en ook gaaf dat 'ie prima de zender oppikt van binnen. Geen gedoe met bij een raam leggen.
Laten jullie je g-shocks standaard in de power safe mode staan of niet?
Ik draag ze dagelijks, is er dan een voor of nadeel?
Bij mij staan alle solar G-Shocks wel in de powersave stand, het ligt een beetje aan het model, maar de meeste stoppen als het donker is rond een uur of 11 in de avond, tot het licht genoeg is om weer op gang te komen. Gebruikersacties zoals knoppen drukken brengen de boel weer op gang, dit is voor digitaal en met wijzers.
Met wijzers stopt alleen de secondenwijzer, de minutenwijzer blijft in stappen van 10 seconden en de urenwijzer in stappen van 1 of 2 minuten bewegen.