G-shock only

Er staat normaal gezien altijd een module nummer op de caseback, die ontbreekt ook. Ik vrees ervoor :cry:

Ik ben daar ook bang voor jaā€¦ de meeste modellen kan ik blind opdreunen, maar deze komt mij ook niet bekend voor.

Ja helaas nep. Moet doorgaan voor een aviator GW-a1100-1A3 maar er klopt weinig van.

gr, HJR

Nu ben ik des te meer geĆÆnteresseerd in een uitvoerige test . Wasmachine test, drop test,hamer test etc etc. :innocent:

4 likes

Waarschijnlijk even goed.

Ongeloofelijk vandaag de dagā€¦als je niet goed oplet en jezelf niet goed informeerd heb je zo een nepperdā€¦straks kan je nep niet meer van echt onderscheidenšŸ˜”

Waar heb je hem vandaan?

@SQ100 Thanks voor de hulp! Boeven zijn het :rage:

@RBK hij zat in een partij horloges die ik kocht. Niet met opzet een fake gekocht dus. Ik ben totaal geen g-shock kenner helaas.

2 likes

Uiteraard koop je niet met opzet een fake. De vraag was meer om de rest te behouden voor een dergelijke koop. Ben zelf ook geen echte G-Shock kenner. De mijne heb ik hier op het forum gekocht :slight_smile:

3 likes

7 likes

Ik vandaag deze:

4 likes

G-shock van zoonlief (5)

1 like

Die vind ik wel gaaf. Heeft hij zelf met Tipp-Ex lopen kliederen?

1 like

Nee, en ik snap ook niet helemaal wat je bedoeld eigenlijkā€¦

Ah, krijg nou het heen en weer, dat was me nog niet opgevallen zo. Eens kijken of dat hoort.

1 like

Het is vuill dat er in is gekomen op de een of andere manier.
Het hoort zwart te zijn :slight_smile:

2 likes

My first G! ;D

5 likes

Mijn Mudman heeft een nieuwe batterij nodig.
Kan iedere juwelier dat wisselen?

2 likes

Iedere zichzelf respecterende juwelier zou dat moeten kunnen. Let wel dat je ook vraagt of ze hem zeker weer waterdicht kunnen maken, want daar maken sommigen zich nog wel eens schuldig aanā€¦

1 like