G-shock only

Ben bang dat een gemiddelde juwelier de waterdichtheid niet gaat garanderen. Ze zijn eenvoudigweg te bang om aansprakelijk gesteld te worden mocht het toch niet waterdicht zijn. Want welke juwelier heeft een testopstelling staan?
Maar dat is niet heel vervelend want als jij een kleine kruiskop hebt kan je het prima zelf doen.

Kijk hier een uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=ycuty6BEcPw

2 likes

De juweliers waar ik af en toe ga hebben beiden zoā€™n opstelling. Krijg je meteen ook de resultaten van de test afgedrukt mee. Kost iets meer dan een standaard batterij wissel, maar geeft een veiliger gevoel

Ik ga verhuizenā€¦ :slight_smile:

Toch maar even deze dan, en nee dit is geen sluikreclame voor W2D. ā€˜Cracked Concreteā€™ , het wordt steeds spannender. Kom er maar in met die meningenā€¦

EDIT:
ā€˜Tigernuts structureā€™ heeft ook wel iets:

2 likes

Bedankt voor de tip! @Erikje


5 likes

no goā€¦

kijk, kwam de postbode net brengen

17 likes

Topper.
De postbode had zich best mogen vergissen en hem hier brengen.

1 like

En met de fijne composite bracelet. :thumbsup:

1 like

Ik denk toch dat ik de GW-M5610-1ER aanschaf en aan dit bandje knoop. De band is fantastisch maar ik vindt de gw-m5610bc-1jf te donker, moet heel goed kijken en daarbij de pols draaien om de tijd te kunnen zienā€¦

1 like

Dat vind ik dus helaas ook bij de mijne. Krijgt daarom veel te weinig draagtijd.
Is wel een ontzettend mooi horloge en zal daarom ook niet verkocht worden :blush:

1 like

IK heb de M5610-1ER en kan hem ook slecht aflezen. Dit zal in mijn geval aan mijn leeftijd (en de hoeveelheid biertjes) liggen waarschijnlijk.
Ook hier gaat die niet weg. Een bracelet erbij zoeken ondanks dat ik hem weinig draag zal wel gaan gebeuren.

3 likes

Wink wink!

3 likes

Weliswaar crosspost, maar kon het niet laten.:smile:

3 likes

Platste G-Shock ooit gemaakt(vandaag in de verkoop op MP)

2 likes

Nieuwe GWX serie, net opgehaald. Nu een andere kleur band en kast. Iemand tips??

6 likes

Ik kon het weer niet laten. Terug in de collectie :sunglasses:



10 likes

Half uurtje zwemmen overleefd!

2 likes

Cruisinā€™ op 900m naar Sukhothai (Thailand;)

4 likes

Wat een beukers van klokken zijn deze serie toch. Wil ik toch ook nog wel een proberenā€¦

1 like