G-shock only

nice ik heb de groene rangeman

1 like

rasta g-7900

2 likes

Gaaf die rechtse :+1:

Deze is onderweg naar mij,
Het zal vast niet veel zijn vergeleken de andere G Shocks hier. (Goedkoop ding :blush:)
Maar ik moest m hebben :rofl:
Vind dat negatieve scherm zo gaaf
DW5600MS

4 likes

Ik ben bang dat dit onmogelijk gaat worden.

Goedkoop ding? Dit is een van de coolste Stealth military squares van G-Shock.

1 like

Er wordt redelijk veel geschreven over slechte leesbaarheid van de inverse display, maar ik heb er geen last van :sunglasses:

1 like

Ik ben benieuwd. Kan me er wel iets bij voorstellen :+1:

Ik vind deze ook heel tof vanwege de inverse display. Ben op zoek naar n legergroene versie. Maar dat valt niet mee :neutral_face:

1 like

ja ik vond het in daglicht en helemaal in de volle zon niet best

1 like

Dan kijk je toch hoe laat het is op je telefoon…:blush:

4 likes


Wel snel zijn het is de laatste.

Sorry dat ik op een oude post reageer, maar kijk niet zo vaak in de G-shock only topic (heb er geen (mijn zoon had er 1, is gejat)).
Ik werd getriggerd door @Myrrhman met zijn opmerking [quote=“Myrrhman, post:531, topic:62407”]
Naast de MR-G, die helaas onbetaalbaar is voor mij
[/quote]

Maar ten eerste is deze erg mooi. Ten tweede is deze $ 2600.00 :scream: :scream: :scream: :scream: :scream:

Ten derde zag ik deze:

op internet staan voor :scream: :scream: :scream: :scream: :scream: $ 7.400,00 :scream: :scream: :scream: :scream: :scream:

Ook mooi maar Gekkenhuis!

Wat maakt deze G’s nou zoveel geld waard? Geen kritiek, gewoon interesse.

2 likes

Dag snap ik dus ook niet helemaal.

Volgens mij zit er wat speciaal handwerk op de bezel en de band, maar dan nog … toch ?

1 like

Na eerder mijn GA-1100-1AER te hebben verkocht miste ik toch een G-Shock in de collectie…
Vandaar een dubbele NA.
Blij mee!

4 likes

Wow ! Mooie foto’s !!

1 like

Passen hier van die adapters op, zodat je er een zulu op kan zetten? Volgens mij zijn die dingen al voor een paar euro te koop in China.

Google is je vriend. Volgens mij één van de goedkoopste opties vind je hier. Heb alleen niet naar de verzendkosten gekeken.


(ook in zwart)

Ik denk dat je op de bekende Chinese sites misschien meer mogelijkheden zal vinden.

Gaaf. Weet iemand of die adapters ook voor 5600 te vinden zijn ? Google helpt mij iedergeval niet verder.

Edit: Inmiddels wat gevonden… Is het voor alle 5600 modellen gelijk of is daar ook nog verschil tussen?

Jay&kay al gevonden???

1 like