G-shock only

Gewoon ontspannen :sunny:

5 likes

Made in Germany vs. Made in Japan

6 likes

Effe een G-Shock aan tijdens nachtdienst☺

5 likes

Mijn mudmaster

4 likes

Wat een fijn bedrijf is W&V toch, net even langs geweest met mijn DW5600 om de geschroefde achterkant te lossen, was bang voor batterij lekkage…
Had 'm een jaar of wat geleden geserviced en van een nieuwe batterij voorzien gekocht maar deksel was waarschijnlijk in de bankschroef vastgezet want ik kreeg 'm niet los met mijn huis tuin en keuken gereedschap. Weer ff lekker over horloges gekletst en een mooie DJ gepast moest me wel inhouden want best wel verleidelijk mooi zo’n datejust…
Kosten waren weer nada ondanks een kleine inspectie en het monteren van een losliggend schroefje, kortom ben weer helemaal happy!

Draag 'm nagenoeg nooit dus heb de batterij er maar uitgelaten…

2 likes

Mijn eerste G-shock. Stond al even op mijn lijstje en hoewel ik aan het begin erg aan het formaat moest wennen, moet ik zeggen dat hij erg goed bevalt! :slight_smile:

6 likes

G-SHOCK x PIGALLE limited edition: de nieuwste collaboration.

yeah or nay?

2 likes

Nay. Ziet er niet uit in relatie tot de tough solar. Ik vind die witte omlijsting echt afschuwelijk.

1 like

1 like

Kleinere MR-G met alle functies.

2 likes

heerlijk vakantie horloge!

3 likes

G in the Gym

Mudmaster :ok_hand:

Een vriend van mij zoekt een G met kompas en alles er op en er aan. Kleur mag groen of zwart zijn.

Welk typenummer moet ik zoeken?

met alles er op en er aan, dus ook Alti, Baro functies? dan zou ik voor een Rangeman gaan

Dat denk ik. :joy: de Rangeman, oké. Ik ga eens speuren. Dank je.

Mudman kan ook… kompas en temperatuur.

1 like

Wil hij persé een G dan ?
Een Pro Trek is misschien aantrekkelijker

Geloof het wel. Stuurde hem wat foto’s door, maar had geen haast. Onbegrijpelijk, een nieuw horloge wil je toch zo snel als mogelijk… :wink:

1 like

Mijzelf kennende, wel. Haha

1 like