G-shock only

Toch benieuwd, welk model is dit?
Ziet er namelijk uit als het ultieme vakantie/strand horloge

G-7900-3

Check dan ook de GW-7900 als je solar wilt.

gr, HJR

1 like

Top, thx

Ha Migiel,
Het is zoals HJR aangaf een G-7300-3. Lijkt mij ook een ultiem vakantiehorloge, heb hem net dus gaat dit jaar mee. Voelt aan alsof je nergens op hoeft te letten inderdaad :wink:.
Willem-Jan

1 like

Dan ook maar even G-shockken…

12 likes

1e nieuwe G-Shock sinds mijn zeer vroege jaren. Na lang zoeken uiteindelijk uitgekomen op een Rangeman 9400-1ER. Naast Seiko Astron, Seiko Prospex, Oris Acquis 500m is dit toch óók erg leuk.

Heb intussen al 2x tutorials van Watchgeek gekeken om alle functies te leren kennen. Leuk spul, kwalitief goed met heel veel toffe functies erop. Wordt mijn beater voor klusjes en sporten (bootcamp en fietsen)

2 likes

Gefeliciteerd !
Super keus !! Nog steeds DE ultieme G, in mijn ogen.

Haha, uitgebreider krijg je het niet. Erg goede tutorials van hem :+1:

1 like

Ja hé, uitgekozen vanwege aantal functionaliteiten vs. budget + helemaal digitaal vs. mix. met analoog heeft bij G’s wel mijn voorkeur:)

1 like

Nog steeds erg blij met mijn laatste aanwinst

11 likes

Yep, dat maakt hem geweldig, vind ik. Het enige wat ie mist is misschien saffier glaasje

1 like

Gruwelijk vet ding is dat zeg. Je moest eens weten hoe vaak ik de afgelopen weken heb getwijfeld om deze te gaan halen… qua functionalities, de dial etc echt heel tof + met saffier glas en analoog kan de mudmaster ook hebben. Gister nog om mijn pols gehad maar toch de rangeman gekozen.

Ik heb de Full Metal Square ook in bestelling staan (G-Shock GMW-B5000) en gezien de Rangeman aanzienlijk betaalbaarder is en met name lekker old school look heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt.

1 like

True!

1 like

Hij is mooi he :blush:

Ik heb hem via eGlobal gehaald. Daar hebben ze hem voor een hele zachte prijs

Ik heb deze eerder gehad, in andere kleuren.

Toch heb ik deze toen weer geretourneerd.

Nu laatst in dus in all black / stealth uitgebracht en toch weer gekocht :slight_smile:

2 likes

Had het ook gezien ja. Durfde het niet aan bij deze toko gezien ze óók een hoop zeer slechte reviews hebben. Ik heb de rangeman uiteindelijk voor € 225 gehaald bij de juwelier waar ik de Full Metal Square heb besteld.

1 like

Ik ga nat op die Mudmaster met groene band. :heart_eyes: Nu lekker genieten van de rangeman.

1 like

Klopt. Heb ook lang getwijfeld. Maar toch uiteindelijk gedaan. Ook mede omdat een eerdere bestelling van mij bij hun gewoon goed ging.

Haha. Die vond ik juist het minst. Maar die is wel populair ja :slight_smile:

Yes !!! Geniet ervan !! :grinning::+1:

1 like

Likewise kerel :slight_smile: Goed weekend!

1 like

Vandaag een aanvulling op de square collectie binnen gekregen.
De GW-5000 overgenomen van @Infernie.
Wat een topklok!


18 likes

Blij dat hij een goed huisje heeft gevonden. Zou zowaar keuze stress op kunnen leveren zo.

3 likes

Mijn vakantie horloge is binnen, wat een zonnetje.

12 likes