G-shock only

Nog een goedkope scoren? ( Wel even aanklikken en naar beneden scrollen)

5 likes

:joy:

:joy: Is ook wel wel net zo duideljk als bij Pam.

gr, HJR

1 like

Eventjes uit de kluis :grinning:

14 likes

maakt het wachten niet beter :heart_eyes:

Heb je hem ook besteld :+1:

Jazeker 2 stuks zelfs. Eentje voor het dragen ander voor in de kluis of doorverkoop. Het is btw maar de vraag wanneer én of ik er überhaupt ééntje krijg.

Wachten kan ook leuk zijn…:wink:

Ik heb de zilveren varianten besteld overigens :slight_smile: gouden variant is helemaal niet meer te krijgen en die moet je echt laten liggen in de kluis!

Hiero… ook zilver :grin:

6 likes

Valt wel mee, kom ze regelmatig relatief nieuw tegen
https://uhrforum.de/casio-g-shock-35th-limited-in-gold-neu-ovp-t359501

2 likes

6 likes

Army green

4 likes

Heb ik hem toch goedkoper kunnen krijgen.

2 likes

Weer terug in de collectie :blush:

Heerlijk met dit weer :sunny:

13 likes

Ja 2e hands via fora of Chrono tegen hoofdprijzen. Voor de retail schijnt de gouden casio al niet meer te worden gemaakt want een limited edition.

1 like

Hoezo moet? Ik draag mijn gouden variant gewoon. Vind het echt zonde om 6 bankjes af te tikken om het horloge vervolgens in een kluis op te bergen waar je 'm nooit ziet. Echt rijk ga je er toch niet van worden. De eerste beschadigingen komen natuurlijk het hardst aan, maar misschien hielp het ook dat ik bij thuiskomst al een aantal krasjes op de band en een putje in de bezel ontdekte omdat het winkelmeisje blijkbaar niet wist hoe je fatsoenlijk een band inkort.

Je kunt ook een extra bezel en band kopen en die veilig opbergen, dan heb je altijd een backup mocht je iets beschadigen.

5 likes

je moet natuurlijk helemaal niks, laat dat voorop stellen,was natuurlijk ook suggestief bedoeld. Goede suggesties overigens m.b.t. de band en bezel. De 2 ADers die ik gesproken hebben adviseren deze horloges in de kluis te leggen en doen het zelf ook omdat ze denken dat het komende jaren veel meer waard gaan worden, zij zien het als een investering :slight_smile:

1 like

Koop je een G-Steel op eh… staal… komt er een resin op :smirk:

Dus als er nog iemand een stalen as good as new stalen bracelet zoekt… ik heb er één… past dus alleen op de GST-W/S3** serie!
Nieuw zo’n 150 euro… bij mij gaat deze onder de 100 euro niet weg.

1 like

Ik vind hem echt vet in staal. mij alleen te zwaar…