G-shock only

Geen probleem voor mij, ik vind het juist goed iets op de pols te hebben. Elke stalen (of gouden) horloge weegt best wel wat. Deze G-shock full metal met band op mijn maat weegt 167gr, net ietsje meer als een moderne Rolex submariner in staal.

Goud en zilver hier in escazu, echter stevig aan de prijs!!!

3 likes

Samen met broertje :wink:

Blijf superblij met mijn GA-100. Draag deze vaak naar festivals, hikes enzovoort. Eenvoudige kleurstelling maar daardoor wat mij betreft een smaakvolle G-Shock.

3 likes

Anderhalf jaar terug in een opwelling gekocht, een GW-M5610-1ER…

…heb hem een weekje gedragen, daarna eigenlijk niet meer. Maar om de een of andere reden kijk ik er wel vaak naar. Nu weer even om de pols en 't voelt gelijk okay. Klassieker! :sunglasses:

10 likes

Vanmiddag de zilveren omgehad bij een AD in Leeuwarden. Wat een mooi ding. Laten liggen omdat er een kras op de bezel zat.
Prijs 499.

1 like

Zilveren hier is 650, de gouwe is iets van 700. Ze komen dan zonder krassen😉

Deze is onderweg vanuit Japan:

Plastic fantastic!

13 likes

BrightWhite

1 like

Mag hier ook weer meedoen, met de gouden full metal jacket. Maand of twee/drie geleden kocht ik er al eens eentje en verkocht die enkele dagen later aan @Hennie.

Kreeg er toch een beetje spijt van omdat het zo’n fout ding is dat het gewoon gaaf is, daarom vandaag weer eentje kunnen bemachtigen…!

15 likes

Vakantie. :sunny:

13 likes

Verkopen ze die slippers nog??? :scream::scream::sweat_smile:

Ja natuurlijk man ! Nieuwe 2019 kleuren. :joy::+1:t2:

Ook van die witte sokken erin??

2 likes

Ooo… mooi model.

vijf punten erbij voor de matching slippers.

Zelf heb ik een “standaard” gw-m5610

Qua uiterlijk nagenoeg hetzelfde als de DW-5600C die ik in 1990 had. (helaas kwijt geraakt)

Heerlijk horloge.

6 likes

5 likes

Ja zeker hij is vet, zal hem niet zo gauw weg doen…maar met mij weet je het nooit.

2 likes

Nee gewoon blote voetjes. :sunglasses:

Ik mag me hier ook toevoegen, gisteren verkregen via ruil. Had al even in gedachten om een Gshock te proberen, en zie hier: de Mudmaster

13 likes

10 likes