Niet duur, niet luxe, wel fijn. Deze gaat mee op stap als ik lomp ga doen.
Kun je instellen via de g-shock bluetooth app op je telefoon.
Kan vanavond pas proberen ivm werk
Ook op horloge zelf: paar keer âadjustâ (linksboven) indrukken totdat je âDD/MMâ ziet en dan wisselen naar âMM/DDâ en v.v. middels + knopje (rechts onderaan)
BTW: G-Shock app zuigt -ook als achtergrond proces- aardig wat batterij van je mobiel dus die heb ik in Titanium Backup bevroren.
G-shock app is echt k*t idd, op android 8 start ie helemaal niet. Ik heb het 1 keer op de Iphone gehad en even mee gespeeld. Daarna weer eraf gegooid.
Hier op (custom rom) Android 8 wel, maar dat maakt het verbruik niet beter.
Welke app moeten jullie dan gebruiken ?
Ik gebruik de G Shock Connected app voor mijn Rangeman en vind het allemaal wel meevallen met batterij verbruik. Ook met de app zelf heb ik geen problemen.
En gebruik ik mijn Rangeman niet, dan even een force stop.
Haha, op de foto is het wel heel erg vertekend, maar ik heb inderdaad geen mega-polsen
Die Mudman van jou gaat de volgende worden denk ik, en dan heeeel langzaamaan richting de Frogman
Kan niet voor anderen spreken, maar ik doe het gewoon zonder. Android zelf laat lijken alsof het verbruik meevalt, maar de app genereert een behoorlijk hoog aantal wakelocks van je toestel die Android niet direct koppelt aan de app.
Had ik ook. Heb jij ook je developer stand aan staan? Dan moet je âanimation scaleâ uitzetten.
Ja idd goeieâŠ
Maar ik gebruik de app toch niet. Zou niet weten wat ik er eigenlijk mee moet. Is leuk om een keer gezien te hebben.
Oh, op zoân manier.
Daar houd ik me al heel lang niet meer mee bezig, maar bedankt voor de info
Maar ikzelf merk weinig verschil op mijn phone qua batterij verbruik
Ik dacht, ik check ff en vergelijk met mn meest gebruikte app⊠(ff op afbeeldingen klikkenâŠ)
De button âverwijderenâ ging makkelijk
Haha en je kan eigenlijk geen zak met die app
Ik wel jonguh⊠mijn complete afvalanalyse kwam voorbij en hield mij gemotiveerdâŠ
Hoe je dit moest scheiden? Of bedoel je de herrinnering aan het buiten moeten zetten vd bak?
Ok, misschien ligt het deels aan de Android versie de je draait
Ik heb Battery optimization aan staan voor de meeste apps.
Weet eigenlijk niet meer of dat ook al kon in Android 8 (Oreo)
Moeten andere squares dat ook kunnen? Cq nog andere modellen?
Volgens mij niet, ik heb er 5 maar alleen de GMW-B5000 doet dat bij mij.