G-shock only


Mijn enige Shock.

5 likes

Gister nog wel. Als ik hem voor je (of iemand anders) moet halen geef maar een gil.

Gr, HJR

1 like

Thanks! Ik had al gebeld, telefoniste van de ‘‘Buiuhkorf’’ in Den Haag gaf aan dat het intussen verkocht was. Misschien wel een HFer(t)? :thinking:

Ik heb er intussen eentje gekocht bij mooihorloge.nl, er was letterlijk 1 stuk onderweg naar hen toe met de post vanmiddag en deze heeft de beste man gelijk verkocht aan ondergetekende. :sunglasses: Zou ie hem gelijk hebben mee teruggegeven aan de postbezorger?

Can’t wait, stond al 2 maanden in reservering bij andere partij. Heb er nog aan gedacht de reservering te laten staan maar het is voor dit jaar budgetwise voor horloges nu echt even klaar


2 likes

Nieuwe Glacier G-Shocks

4 likes

Vandaag deze :slightly_smiling_face:

8 likes

Nieuwe NA na 2 maanden binnengekregen :sunglasses:

10 likes

Proficiat. Wel prutsers bij die Bijenkorf want hij lag er zondag nog zag ik. Heb de trekker nog niet overgehaald. Mocht iemand er nog een zoeken


gr, HJR

1 like

Hij zat er niet ver naast!

gr, HJR

5 likes

Geinig, maar blijven die banden/kasten mooi?

1 like

Crosspost

2 likes

Mijn rebating met (semi-)transparente bandjes: nee, ze zullen op een gegeven moment minder mooi worden.

Mooi op tijd


1 like

Groezelig, vergeeld, zo jammer. Zo op het eerste gezicht wel gaaf om te zien.

Ooh wat een pannenkoeken, kan gebeuren though maar hebben wel een koop misgelopen :joy:

1 like


Gulfman dan maar, nog niet gezien in dit topic geloof ik

Ideaal voor de surfboys, als ze er achter kunnen komen hoe ze hun homebreak kunnen instellen
 :sweat_smile:

2 likes

Zilveren beviel zo goed dat ik ook ben gegaan voor goud :smiley:

20 likes

Apart dat de datum-notatie bij beide verschillend staat, 27-8 en 8-27?

Ja zag het ook. Eens kijken of ik dat makkelijk kan veranderen.

2 likes

Ik heb het idee dat deze een beetje te groot voor jouw pols, of lijkt dat zo door de foto?

Ontopic:

Mudman.

5 likes

al gelukt? NL / Europese duiding heeft ook mijn voorkeur, straks is even kijken in de trein.