Gister nog wel. Als ik hem voor je (of iemand anders) moet halen geef maar een gil.
Gr, HJR
Thanks! Ik had al gebeld, telefoniste van de ââBuiuhkorfââ in Den Haag gaf aan dat het intussen verkocht was. Misschien wel een HFer(t)?
Ik heb er intussen eentje gekocht bij mooihorloge.nl, er was letterlijk 1 stuk onderweg naar hen toe met de post vanmiddag en deze heeft de beste man gelijk verkocht aan ondergetekende. Zou ie hem gelijk hebben mee teruggegeven aan de postbezorger?
Canât wait, stond al 2 maanden in reservering bij andere partij. Heb er nog aan gedacht de reservering te laten staan maar het is voor dit jaar budgetwise voor horloges nu echt even klaarâŠ
Proficiat. Wel prutsers bij die Bijenkorf want hij lag er zondag nog zag ik. Heb de trekker nog niet overgehaald. Mocht iemand er nog een zoekenâŠ
gr, HJR
Geinig, maar blijven die banden/kasten mooi?
Mijn rebating met (semi-)transparente bandjes: nee, ze zullen op een gegeven moment minder mooi worden.
Mooi op tijdâŠ
Groezelig, vergeeld, zo jammer. Zo op het eerste gezicht wel gaaf om te zien.
Ooh wat een pannenkoeken, kan gebeuren though maar hebben wel een koop misgelopen
Gulfman dan maar, nog niet gezien in dit topic geloof ikâŠ
Ideaal voor de surfboys, als ze er achter kunnen komen hoe ze hun homebreak kunnen instellenâŠ

Apart dat de datum-notatie bij beide verschillend staat, 27-8 en 8-27?
Ja zag het ook. Eens kijken of ik dat makkelijk kan veranderen.
Ik heb het idee dat deze een beetje te groot voor jouw pols, of lijkt dat zo door de foto?
Ontopic:
Mudman.
al gelukt? NL / Europese duiding heeft ook mijn voorkeur, straks is even kijken in de trein.