G-shock only

De NA dus. Sinds Zaterdag avond om de pols en wil er niet meer af :grin:

(Ok ok, even voor de foto van de pols af :rofl: )

8 likes

8 likes

Klein vraagje, het viel mij op dat er op de EU versie van de Casio webshop geen limited editions worden aangeboden. Weet iemand waar ik die wel kan vinden via Casio?

Plazajuwelier heeft meestal wel wat op voorraad.

1 like

Top, dank :slight_smile:
In aanvulling, het is niet echt te zien wat nou precies een “limited edition” van een G-Shock is. Ze zijn niet echt informatief over hoeveel er dan worden verkocht :stuck_out_tongue:


Vandaag maar weer eens om.

3 likes

Deze is er ook solar. Zit erg te denken om er een aan te schaffen. Ik heb 3 modellen in het vizier:

-AWG-M100B-1AER (is wel totaal anders maar heeft solar.)
-GW-M5610-1BER
-GW-M5610BB-1ER

Iemand Advies?
P.s.

(Mijn Pols omtrek is 19 cm)

Erg mooi👍

Mochten er mensen interesse hebben, de limited edition (1000 stuks wereldwijd) van de Casio Gorillaz samenwerking staan op de EU website.

1 like

7 likes

Update: wees snel voordat mensen in het VK doorhebben dat de EU website het nog wel doet :stuck_out_tongue:

2 likes

update 2: aaaaaand its gone! Uitverkocht.

2 likes

En de code plaza18 geeft een leuke korting.

Iemand anders nog iets weten te halen? Heb er eentje voor de vriendin weten te krijgen :slight_smile:

1 like

Welke ? Noodle ? :slight_smile:

Van 2-D, Noodle en Russel komen 15 december pas uit.

edit: Noodle en Russel kan je al wel via een pre-order krijgen via de UK site, kan zijn dat ze niet te bestellen zijn ogv je locatie.

1 like

Helaas ook te laat voor de 2-D.
Ik had iets sneller moeten zijn in het bestelproces, want hij zat al in mijn mandje maar bij het afrekenen kreeg ik alsnog de melding dat hij op was.

Voor mensen die de nieuwe Rangeman willen hebben, bij Plazajuwelier is ie van 799 naar 695 en met plaza18 zakt ie nog naar 637 en een beetje.

Zelf net besteld haha, nu geduld hebben :sweat_smile:.

2 likes

Ik krijg een foutmelding bij die code. Ik wil deze ook al heel lang

Laat maar, al gelukt!

1 like