G-shock only

Nice ! ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Het is een geweldig beast :smiley:

Toch heb ik hem laatst geruild tegen een Frogman GWF-D1000. Als ik er financieel anders bij zou staan had ik hem gehouden, btw.
Maar zeer, zeer blij met mijn Frog. En heeft zelfs mijn voorkeur op dit moment.

2 likes

De GWF-D1000NV van mij komt uit Duitsland (chronoline.de) en werd keurig netjes in een kartonnen doosje met blik geleverd.
Aan de andere kant, ik draag het horloge, niet de doos.

2 likes

Die Rangeman past meer bij mijn hobby’s , dus deze wou ik al heel graag. Mn GMW B5000D1ER staat te koop, en er is iemand die heeeuuuul graag Mn Frogman over wil nemen

1 like

Klopt. Maar toch vind ik het jammer dat hij buiten Japan (tenzij import) niet in een mooie luxe Master Of G doos komt.

Doe je jouw Frog er weer uit ?! :astonished:

1 like

Nee, er vroeg iemand naar mijn G-Shocks. Toen ik mijn model liet zien wil hij hem nu ruilen voor een splinternieuwe+cash

1 like

Heb je ontzettend geluk. Heb net even Plazajuwelier aan de lijn gehad en zij zeiden dat de prijsverlaging een foutje was!

Rangeman is inmiddels terug naar de 799 euro.

Ben ook erg benieuwd, kijk er al een tijdje naar uit!

1 like

Maar krijg je hem nu wel, of annuleren ze de order?

Want dat zou ik wel een rotstreek vinden, want mijn andere horloge wordt morgen opgehaald

Het is nu ook niet zo’n korting dat je ervan uit kan gaan dat het een fout was. Dus als ze het goed doen, leveren ze het voor dit prijs :grin:

2 likes

Toch €163 euro op de normale prijs. Ik heb orders geannuleerd zien worden voor minder

1 like

Nou is de eigenaar van Plaza juweliers wel een schappelijke man

2 likes

Voor de lefhebber, vers van de pers

2 likes

Klopt, maar dat komt mede door een extra kortingscode?
Een € 100,- korting op een horloge van € 800,- vind ik op zich niet gek.
Maar ben benieuwd :smirk:

1 like

Heb net de verzendbevestiging binnen💥

3 likes

De ex van @Vigorelli


:sunglasses:

2 likes

Om jullie vast lekker te maken :yum::rofl:

8 likes

Neehoor, ze zeiden dat het een fout van eigen kant was, dus ik krijg hem morgen (als het mee zit).

1 like

Oh man toch, ik wordt al gek :joy:.

Ik ben zo slecht in dat wachten…

1 like

Jij mazzel. Heb nog geen bevestiging gekregen, al zeiden ze aan de telefoon wel dat hij vandaag verstuurd werd :sweat_smile:.

Edit: te vroeg geroepen, net mail gehad haha.