G-shock only

Ik ben erachter gekomen dat de je de schakels van de combibracelet ook verkeerd om kunt plaatsen. Het gaat om de “plastic” stukjes. Die hebben een schuine kant. Ik zag het nu in vol daglicht. :joy:

Maakt niets uit voor de stevigheid, maar voelde me toch wel een amateur :unamused:

Combibracelet van bv een 5610

1 like

Crosspost :sunglasses:

8 likes

Net binnen…

Wow wat draagt die fijn. Zo fijn dat de kans groot is dat ik een stapje hoger op de 5600 ladder ga :rofl::rofl:

10 likes

Hup, gebruiken waar die voor is :smiley:
Ik heb met de gw5000 keukens en badkamers verbouwd. Nauwelijks iets van te zien.
En dan nog, je doe de G-Shock toch niet meer weg?!

4 likes

GG-1000 op een NATO

7 likes

Damn… I do not need this, but I want this…
G-Shock-GW-B5600FB

https://www.g-central.com/g-shock-gw-b5600fb-x-kobe-city-fire-bureau-for-the-50th-anniversary-of-the-fire-department-rescue-team/

3 likes

Kan je niet gewoon nieuwe band en behuizing kopen voor je huidige g shock?

Kleine headsup voor de mensen die iets hebben met de Gorillaz, de 15e gaan de nieuwe limited edition modellen in de verkoop via de EU webshop. Vorige keer was het tegen 15:00 en waren ze binnen 30min uitverkocht. https://nl.casio-shop.eu/g-shock/

Deze zojuist opgedoken uit een doos achter in een kast!

Riseman DW-9100, kijken of een nieuwe batterij het ding weer tot leven kan brengen!

2 likes

Dikke alles kunner gwg-1000-1a3
:sunglasses::watch::+1:t2:

4 likes

@Myrrhman een mr-g voor een nette prijs in het blauwe gedeelte. Iets voor jou?

Gr, HJR

2 likes

Gr, HJR

3 likes

Jazeker ! Grail ! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Maar … kan ik absoluut nog niet betalen op dit moment :sob:
Deze mooie kans gaat aan mij voorbij denk ik.

1 like

Ik wil hem ook! Zou er zelfs Mn Frogman en Rangeman ervoor inruilen

3 likes

Hadden jullie hem ook? :sunglasses:

12-13 14:15:16

26 likes

Bij deze de G-SHOCK van m’n zoon.
Hij wil ook graag op het forum aanwezig zijn :wink:

7 likes

:joy:

1 like

Nerd alert! Nu te koop voor 349 euro, incl. Verzending.

6 likes

Haha wel cool! Maar of het mij €350 waard is, weet ik niet. Onlangs wel de Frogman in een set gekocht, maar dat vooral omdat die zeer zeldzaam is. Hiervan worden er 100en of misschien wel 1000en gemaakt niet?

1 like

Dat is de vraag die mij bezig houdt… ik vind dit een hele leuke collab. Maar niet voldoende fanboy van casio en/of transformers om blindelings te kopen. Ik vraag me af of ik er mee weg kom thuis dat deze in de woonkamer komt te staan. Want als soort kunstobject kan ik aanschaf nog wel aan mijzelf verkopen. :smirk:

2 likes