G-shock only

Let goed op op marktplaats bij de GMW B5000. Er zijn veel neppers in omloop!!

Had mijn Frogman op marktplaats gezet puur ter oriëntatie. Komen er biedingen van €60, met argument dat het maar een Casio is​:joy::joy::joy:

3 likes

Ja had ik ook en een ander bood in 1 keer €2000 en na 5 minuten een bericht of ik dat geld niet wou hebben ofzo.

1 grote poppenkast dat marktplaats.

Komt gewoon omdat ze al die neppe g-shocks verkocht hebben jaren lang.

Op chrono24 was er al wel 1 voor 1400 verkocht en staan er nog een aantal op tussen de 1500 en 2000.
Ik ben niet bang dat ik verlies zal maken aangezien een nieuwe nog duurder is dan wat wij betaald hebben. En wereldwijd is er echt interesse in de sets weet ik, alleen hopen mensen natuurlijk op een koopje.

1 like

Ha, dat is waar. Ik zou hem graag ruilen voor die MRG hier, maar de Frogman is ook een plaatje hoor

1 like

Weet iemand hoe je bij een GX-56BB-1ER de maand / dag aanduiding kan omdraaien?

Een snelle blik in de manual doet mij geloven dat dit niet mogelijk is bij jouw model.

Volgens mij is dit helaas niet mogelijk op veel G Shock modellen.
Ik weet alleen dat het wel mogelijk is op de Full metal Jackets (GMW-B5000 series)

1 like

Bedankt,
Ja op de GMW B5000 gaat dit heel makkelijk via Bluetooth en de app.

1 like

Ik moet me denk ik diep schamen. Altijd hard geroepen dat ik ze helemaal niks vond.
Maar ik ben toch overstag gegaan en …

… deze aan geschaft.

Vind deze toch het mooist van alle varianten.

Moet zeggen, de zilveren viel nit tegen irl, maar toch nog te ‘shiny’ voor mij.
Als ze de kast net zo hadden gedaan als de band (stukje matter / gebrushed) was de keus wel stukken moeilijker geweest.

17 likes

En dan hierop een combi…

Mn zoon van 15 vandaag ook al overstag van big naar Gorillaz limited… mooie wereld :wink:

Op die van mij ?

Dan kun je misschien beter de GWN-B5600 halen.

Die vind ik ook nog steeds tempting. Misschien wel de ultimate beater :smiley:

1 like

Niet nodig

2 likes

Hoe heet zo’n zwarte band. Is dat raisin?

Die van mij is staal.

Maar jij bedoeld waarschijnlijk resin ?

4 likes

Ik neem aan dat je bedoeld de band net zo als de kast, die is namelijk brushed/mat?

Resin ja haha. Is dat de rubberen band?

Nee.

Ik bedoel dat het glimmende oppervlak van de kast net zo was bewerkt als de band / bracelet.

Dat had ikzelf veel mooier gevonden. Dat glimmende als een spiegel vind ik niet mooi.

Volgens mij wel.

Maar Casio kan hiermee ook doelen op kasten en bracelets.

Bv: ‘‘The GW-B5600-2 (black and blue), GW-B5600BC-1B (black), GW-B5600BC-1 (black and yellow) have resin cases. The GW-B5600-2 has a resin band and the GW-B5600BC-1B and GW-B5600BC-1 have a hard composite band made of resin and metal.’’

1 like

I understand… Dacht van de bezel, die heeft ongeveer dezelfde brush toch?

1 like

No probs :blush:

Ja, volgens mij wel. Of de bezel nog weer net wat groffer dan de band

1 like

image

Lijkt best veel op de Porter editie