G-shock only

Ik had ook liever de zwarte met een positief display gehad.
Helaas is dat een dure limited.

1 like

Jep, 1200 retail. Komt oa door de DLC coating. Weet jij toevallig of de bracelet van een GMW hetzelfde is als van een MRG, behalve het titanium natuurlijk

1 like

Hoe bedoel je dit precies ? :blush:

1 like

Qua comfort, en vooral de kwaliteit van de clasp. Dat was voor mij bij de gmw wel een minpuntje

1 like

Maar ik heb (helaas) geen MRG :grin:

Dus ik heb geen idee.

Vind de clasp op de GMW zelf trouwens wel ok. :slightly_smiling_face:

1 like

Wat is het referentie nr van dit model?

1 like

GMW-B5000GD-1

1 like

Scheelt niet heel veel bij mijn uitvoering maar wel ietsjes inderdaad!

het blijft een rotding om te fotograferen

1 like

Ja, ik dacht zoiets te zien in de winkel :slightly_smiling_face:

Gebruikt er iemand zo’n Aliexpress Combi Bracelet?. Ik ben wel nieuwsgierig naar de kwaliteit. De originele Casio versie is ongetwijfeld beter maar die kost meer dan mijn pas bestelde G-shock.

1 like

Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Ziet er iig uit als de real deal. Niet verkeerd.

(Gezien op WUS)

Jesus Chrysler !

1 like

Die gokt op dronken kopers…

1 like

De combi bracelet is toch altijd plastic?

Zeker niet. De band is van een composiet materiaal (resin) met een metalen sluiting. Het is zeker geen plastic. Het draagt heel licht en comfortabel en is echt de prijs waard. Ik heb geen ervaring met de Ali uitvoering, maar als het echt plastic is, dan lijkt het me zonde van die 20 euro.

Edit:
Ik heb hem gekocht via het forum. Misschien dat een gezocht draadje in het blauwe deel helpt. Kost inderdaad iets meer, maar dan weet je zeker dat je een top bandje hebt.

Het lijkt mij geen combi maar full plastic idd.
Deze foto laat mij dat denken:

Casio G-SHOCK DW-5600CC-2ER

6 likes

Vooralsnog sinds woensdag deze om de pols :slight_smile:

10 likes

Incoming! Custom bullbars en metalen band voor Mn Rangeman, omdat ik geen horloges meer heb op staal, en het toch wel mis soms

1 like