G-shock only

Yes !!!

Ben heel benieuwd naar dat resultaat.

Precies dat plaatje heb ik ook al heel lang gesaved staan :blush:

1 like

Ja, ik dus ook. Ik wil weer een horloge op staal, en wilde in eerste instantie de MRG op het forum overnemen, maar begon toch te twijfelen. Ik heb de gouden bull-bar erbij besteld, omdat die er dan extra uitspringt bij een zwart horloge. Was €75 met verzenden

1 like

Full gold bling- bling…

12 likes

Toch lekker hoor…

3 likes

Heel mooi horloge, maar ik vond hem ontzettend krasgevoelig.

1 like

Witte is groen geworden!

4 likes

Vind hem ook fijn!

gr, HJR

4 likes

Ik draag hem vrijwel nooit dus so far; so good…

:wink:

1 like

Nu heb ik dan weer geen vergelijkingsmateriaal, want geen GMW, maar wel een hele hoop andere sluitingen en de kwaliteit van de MRG clasp is echt dik in orde.

gr, HJR

4 likes

Jij hebt rode lettertjes!

1 like

Scherp. Mijn pa heeft deze ‘geleend’ dus kan me er niet aan irriteren! Maar wel interessant om te weten, welke bezel en strap heb je gebruikt? Mijn square is de G-5600-3DR en origineel.

gr, HJR

6 likes

Origineel is het een G-5600A-7… ik heb een losse band en case besteld bij tiktox. Ze verkochten hem als G-5500A-3 (ik heb ook de -9 gekocht). Maar er staan meer modelnummers op het zakje, dus welke modellen overeen komen. Zal morgen even foto nemen!

2 likes

G-5600A-3 denk ik. Kortom zelfde band bezel maar mijn module heeft de rode lettertjes.

Foto’s niet per se vereist. Update foto’s van het HFLE Pellikaan project daarentegen :wink:

Fijne dagen!

gr, HJR

1 like

Typo… natuurlijk 5600 i.p.v. de 5500…

Hfle? Flowert heeft kleine update gedaan, tis rustig, alles op schema nog!

1 like

1 like

8 likes

ik zou dat model graag aanschaffen als het geen negatief scherm zou hebben :weary: . tough solar, bluetooth en een bracelet is helemaal top.

1 like

Ook deze endlinks zijn vast? Vraag mij af of de hoek waarin ze staan overeenkomt met de hoek bij de full metal square.

Dan moet je deze nemen: