G-shock only

Weet niet of deze al eens is gepost…
Het gaat om de Casio DW-002 BM 9 uit 1995.
En de BM staat dus voor Bob Marley.
Het horloge is nog helemaal nieuw en ongedragen omdat het niet echt mijn smaak is.
Maar apart is ie natuurlijk wel.
Rastaman vibration yehhh!!

6 likes

Deze had je puur toch alleen gekocht om winst op te maken? Spijt van te lage vraagprijs dus?

2 likes


De nieuwe aanwinst, had ik veel eerder moeten doen.

8 likes

Tijden veranderen, vond het toch wel een hele gave set maar doordat ik de Breitling en Stowa altijd draag kreeg deze geen draagtijd. Totaal geen spijt van het bedrag waarvoor deze de deur is uitgegaan. Alleen het set zelf was rete gaaf.

Nog nooit aan gedacht, met de donkere dagen was de mijne ook zo goed als leeg en omdat ik hem een tijdje in een etui heb laten zitten.
Hoelang moet hij ongeveer liggen voor een volle lading?

6 likes

Als hij echt helemaal leeg is, zeker een paar dagen of nog langer. Ligt behoorlijk aan het lichtlevel. Voor of achter het raam. Winter of zomer :grimacing:

1 like

De mijne was gister ook al leeg, terwijl deze onder glas in kistje ligt en niet veel om de pols zit dus auto back-light gaat niet continue aan… apart

In een kistje met glazen deksel is niet licht genoeg is mijn ervaring. Af en toe zet ik het kistje met deksel open voor het raam (niet zichtbaar vanaf de straat :slight_smile: )

1 like

Ik heb ze allemaal in mijn horloge kist. Die staat altijd open an staat op ooghoogte op de kast.
Zelden dat ze op ‘low’ komen te staan.

Maar ik leg ze dan wel af en toe voor (achter ?) het raam.

:slight_smile:

1 like

Helemaal leeg was hij niet, maar er kwam low in beeld. Powersafe modus aan- en autolight uitzetten voorkwam het verdere leeglopen, en nu heeft hij een paar uur in de zon gelegen. Het opladen gaat inderdaad een stuk minder vlot zonder zomerse dagen :stuck_out_tongue:.

1 like

Haha, dit is wel een bekend aanzicht!

Brits kortharen zo te zien?

1 like

Ik leg de G-Steel van m’n zoon af en toe ff onder de led lamp.
Dan dan die er ook weer ff tegen :grin:

Volle dag in de zon…
Dan kan die wel weer ff mee.

Of een dag onder de led lamp zie eerdere post:joy:

1 like

Klopt! Broer en zus.

Leuke beesten zijn het! Heb zelf een brits kater van 2 jaar oud.

7 likes

Het trio “ter Land, ter (nou ja, onder) Zee en in de Lucht.”

9 likes

Mooi trio !!

Van de buitenste 2 heb ikzelf andere varianten. Die middelste heb ik destijds weer weg gedaan (dom dom dom).
Maar de Mudmaster gaat misschien ook weer de verkoop in :grimacing:

Ik ben vandaag helemaal los gegaan op JaysAndKays😂
Wat een mooie hebbedingen hebben die gasten!

Deze besteld voor de GD-120

En een stalen band met adapters voor de zwarte GW-7900

Niet dat iemand een fuck geeft, maar moest het even kwijt!:v:

7 likes

De mudmaster heeft als verbeterpuntje naar mijn idee wel een wat soepeler (en koolstofvezel versterkte) band nodig om echt goed tot zijn recht te komen. Niet dat de standaard band nou niet stevig genoeg is, maar het comfort van de gravitymaster en de frogman is toch echt beter.

2 likes