De Frog vind ik echt heerlijk dragen. En die band is lekker lang. Precies goed voor mij.
De Mudmaster draagt bij mij echt oncomfortabel. Vandaar dat die er waarschijnlijk uit gaat.
Maar de Frog is waarschijlijk de lekkerste en mooiste G die ik ooit heb gehad. Die gaat dan ook niet (gauw) weg
1 like
Froggy is gewoon tof maar volgens mij dragen ze per model nogal verschillend. De enige die ik heb gehad vond ik echt niet te doen wat lug2lug betreft.
Nog even kleine ode aan de rangeman. Geweldige module… Nagenoeg perfect wat prijs kwaliteit betreft voor een tool G. De bezel mocht van mij een tikje kleiner maar verder een dikke prima. De stopwatch die met een druk op de knop is te starten is voor mij ideaal, want de meest gebruikte functie.
gr, HJR
4 likes
Daar heb je een goed punt
Ik heb het dan over de GWF-D1000, wat volgens mij de meest recente generatie is. Vind hem echt super comfortabel.
He-le-maal mee eens !
Ik denk toch nog steeds de ultieme G. Daar kan de nieuwe Rangeman nog niet aan tippen.
Het is misschien niet de mooiste, maar toch heeft het wat.
3 likes
Erikje
26 januari 2019 om 07:20
1390
Oeh, ik denk t juist wél en overweeg al tig jaar 1 te kopen. De Burton dan iig…
1 like
Lennyhu
26 januari 2019 om 08:22
1391
Die Burton editie is inderdaad prachtig😍 dit wordt er een voor het verlanglijstje
Nu ook in het bezit van een Rangeman, toch wel heel vet hoor. Hier samen met 1 van de squares.
6 likes
Vamonos
5 februari 2019 om 16:15
1393
JaysAndKays pimpness😎
Niet iedereen zal dit kunnen waarderen, maar ik ben behoorlijk in mijn nopjes met de ‘desert digital’ upgrade van mijn GD-120MB🤗
6 likes
Alexx28
5 februari 2019 om 17:44
1394
Gaat erom wat jij er van vind toch?
Ik ben wel fan van de creaties van JaysandKays, gaaf gedaan zo!
1 like
Vamonos
5 februari 2019 om 17:49
1395
Dank u!
Ik moet niet teveel in hun Etsy winkeltje komen, want ik kan mezelf maar moeilijk inhouden hoor.
Wordt ik heel gretig van, kan ook in 1 keer alles wel gebruiken😂
1 like
Vamonos
5 februari 2019 om 19:50
1398
Leef je uit!
You searched for: JaysAndKays! Discover the unique items that JaysAndKays creates. At Etsy, we pride ourselves on our global community of sellers. Each Etsy seller helps contribute to a global marketplace of creative goods. By supporting JaysAndKays,...
En hier kun je nog wat inspiratie opdoen😀
https://www.youtube.com/channel/UC_lDYCXHUWYmqfid25EYshw
Ik krijg ineens weer gevoelens voor mijn ex😥
1 like
Vamonos
7 februari 2019 om 19:58
1400
Hahaha, het is een fijn horloge.
Kan niet anders zeggen😎
Ik heb die Gulfmaster die ik je had aangeboden toch nog kunnen ruilen voor een gw-9400, komt morgen binnen!
Zal mij benieuwen of het wat is zo een Rangeman.
2 likes
Oh top, ik vond de rangemand echt geweldig! Een van de ultieme g-shocks.
Ik zit er over te denken om een gw-5000-1jf te halen om maar de über square te hebben.
1 like
Vamonos
7 februari 2019 om 20:07
1402
Moest hem even googelen, maar dat is idd ook een mooie G, veel spul ook voor te krijgen bij onze amerikaanse vrienden op Etsy.
Ze hebben nu ook aluminium adapters voor de wat kleinere G-shock’s, zodat ze mooier aansluiten op de kast.
Bekijk deze Instagram-foto van @jaysandkays https://www.instagram.com/p/BtWprdnh5iQ/?utm_source=ig_web_button_native_share
Lennyhu
8 februari 2019 om 10:30
1403
De Rangeman gekocht hier op het forum voor een heel nette prijs, was wel een opknappertje. Kras is inmiddels uit het glas, dankzij tandpasta🤘
Nieuwe bezel en carbon fiber band besteld, om er een Stealth variant van te maken, precies zoals dit
10 likes
Pat486
8 februari 2019 om 14:42
1405
Geweldig ding Jou Stealth versie lijkt me ook top
3 likes
Lennyhu
8 februari 2019 om 14:42
1406
De set komt dinsdag binnen denk ik. Wel heel tof om hem zo te krijgen met klein budget
1 like
Lennyhu
8 februari 2019 om 14:45
1407
Mijn variant wordt de Black Panther genoemd. Id destijds alleen uitgegeven in Japan, maar met een paar spare parts van Casio kom je een heel eind😎
2 likes