G-shock only

Mooi dat dat idd zo via het forum kan :slight_smile:

Ik draag de gouden gmw ook nog af en toe met veel plezier. Die gaat vooral shinen op de festivalletjes vd zomer :sunglasses:

1 like

Zeker weten! Ik ga mijn Oris weer verkopen en full Casio, krijg ik veel langer voldoening van.

Ben nu aan het kijken of ik een DW5600 kan modden naar een GMW, aangezien de modules nagenoeg hetzelfde zijn

2 likes

image

Dit model met gouden band en bezel :1st_place_medal:

2 likes

Keep us posted!

1 like

Net even uitgebreid gezocht op pacparts/ tiktox etc, maar ik vrees dat het niet gaat lukken, aangezien de banden verschillende endlinks hebben

Wow ! Die is wel gaaf !!
Ja, de Rangeman is nog steeds de ultieme G in mijn ogen. En die gaat ook nooit uit mijn collectie verdwijnen :blush:


(Mag hem trouwens wel eens een keer opnieuw en wat vaker fotograferen)

De datum zegt 2-8, vandaag dus. Maar dat is niet zo. Dit was precies een jaar geleden volgens mij :blush:

2 likes

Ja, heel gaaf ding! Als ik mn Oris eenmaal heb verkocht, ga ik denk ik weer voor een Frogman. Die mis ik toch wel hoor.

De Rangeman Burton editie is ook heel gaaf

1 like

:scream: Ga je die ORIS weer verkopen ?!?!
Ik heb de Frog. Ruilen ? :grin:

1 like

Haha, ja de oris mag weer weg. Ik vind het leuker om mijn horloges ‘eigen’ te maken, en ik hou toch niet van automatische horloges.

Solar all the way​:sunglasses::sunglasses:

1 like

4 likes

Aah, die wil je ?
Die heb ik niet :confused:

:grin:

1 like

Dit is de mijne!! Ben erg tevreden!!

5 likes

Dit is heel herkenbaar, probeer het steeds opnieuw… Maar de klik blijft gewoon uit… G-Shocks daarentegen, die blijven altijd kriebelen bij mij.

1 like

Tsja, heb ook al een Breitling en Omega hiervoor gehad, maar nergens langer dan 2 dagen echt blij mee. G-Shock triggert gewoon het blije kind in ons​:joy::joy:

3 likes

Haha dat zeg je heel mooi!

1 like

Ik heb meer van die ‘G Shock fases’ (heb er 6)
Ik draag veruit het meest mijn ORIS Aquis. En die staat dan ook op eenzame hoogte als mijn favoriete horloge.
Maar zo af en toe gaat de Frogman om. Of de 1e generatie Rangeman. Of de black full metal jacket.
En die draag ik dan een dag of twee.
En dan ga ik weer over op mijn ORIS of Hamiltons of Seiko’s :grin:

Zit dan ook vaak te twijfelen of ik bepaalde G’s weer weg moet doen nog behouden.
Maar om een nieuwe ORIS te funden, gaan ze er waarschijnlijk toch een keer weer uit (weet alleen nog niet wanneer) :thinking:

2 likes

Mooi gesprek hierboven. Intussen heb ik mijn NA van @Vamonos mogen ontvangen. Geweldige klok.

Ik ga de Rangeman wel missen op zijn plek op de kast, maar ik ben er zeker van de hij een goede thuis heeft gevonden!

3 likes

Dit is denk ik de mooiste versie die ik tot nu toe heb gezien

6 likes

Gisteren de Rangeman binnen gekregen van @Shmebulock en wat een topper!
Had al veel reacties gelezen in dit topic dat het 1 van de ultieme G-shocks is, kan niet anders dan dit beamen.
De positieve display is ook een verademing qua afleesbaarheid🤓


Heb gelijk nog 2 bezels besteld bij https://www.tiktox.com/casio-bands-bezels-and-spares/g-shock-straps/bezel.html die gasten hanteren prijzen waar ik wat mee kan😎

5 likes