G-shock only

Tiktox is super! Ben alleen bang dat de mooie prijzen binnenkort verleden tijd zijn met de Brexit…

2 likes

Ja dat is een spijtige ontwikkeling idd, want 2 bezels voor £30 incl. Verzending zijn toch wel vrolijke prijzen😂

2 likes

2 likes

Heb je de Frogman weer terug gekocht, of heb je nieuw speelgoed?

Nee nog niet teruggekocht, maar desondanks blijft het een rete coole set. :heart_eyes:

1 like

Koop m terug man, dat ding zit nog te zwaar onder je huid😂

1 like

Ik was ook inderdaad weer bezig er een te kopen. Heb wel spijt dat ik hem ingeruild voor mn Oris

2 likes

Haha eigenlijk wel he :joy: alleen of ik 'm dan alsnog zal gaan dragen… of gewoon weer in bezit heb omdat die zo gaaf is… geen idee.

2 likes

Toch wel ja?
Zag er hier laatst 1 voorbij komen die (in mijn ogen) gek genoeg veel te goedkoop werd verkocht.

1 like

Ik kan niet tegen krasjes etc. Ik had er ook al last van met Omega en Breitling, dan raak ik helemaal gefixeerd op dat ene krasje. Daar heb ik bij G-Shock geen last van.

Oris is wel top hoor, maar ben al 20 jaar fan van G-Shock

2 likes

Haha klinkt als ik. Alhoewel ik mijn Superocean als daily beater heb daar maakt het mij niet zoveel meer uit, maar mijn Stowa daarintegen is nog helemaal krasvrij. Maar bij een G-Shock van €700+ zijn krasjes ook niet niks.

1 like

Ik heb mijn Multiband 6 G shock afgelopen jaar verkocht. Was toch wel handig, en een blauwe g shock stond nog op de verlanglijst. Dus weer een gekocht. Nu heb ik dit model besteld. CASIO G-SHOCK AWG-M100SCC-2AJF

Ik heb redelijk smalle polsen, dus is dit een ideale maat voor mij.


Als het goed is binnen 2 weken op de mat.

4 likes

8 likes

Gave Ranger zo!!

1 like

GA-110APE … Beetje/Bathing ape over de top.

4 likes

Je rocked m als een baas!:sunglasses:

Wow! Hoe heb je die kunnen bemachtigen?

Staat wel tof i.c.m. je sleeve!

Ermmmm jongens, da’s niet mijn pols.
Zag 'm voorbij komen bij een shop op Instagram.

:joy:

1 like

Staat tof.i.c.m. je foto waarop iemand een sleeve heeft* :wink:

2 likes