G-shock only

Ik heb zelf nu een Pelican case. Die lijkt heel veel op het koffertje. Dat koffertje van de set vond ik juist zo gaaf

2 likes

Mooi spul die koffertjes, vraag me eigenlijk wel af van welk merk het g-shock koffertje is…

1 like

Die van G-Shock is volgens mij geen echte Pelican, maar wel goede kwaliteit. Mes is van Seac

1 like

Ja klopt, dat mes is los ook niet heel goedkoop.
Rondom de 50 zag ik ze, dan nog het koffertje erbij en het horloge. Alle 3 de dingen los kopen ben je duidelijk meer geld kwijt.

1 like

Klopt. Mes is inderdaad rond de €40. Het is gewoon een heel gave set. Ik heb nu de standaard Frogman. Die is ook heel mooi. Heb hem gelukkig als nieuw kunnen kopen voor €400. Als ik hem zat ben koop ik er gewoon een nieuw bezeltje voor

1 like

Ik meen dat je die toch met het oog op waardevermeerdering hebt gekocht? Hoe zit dat? Toch een beetje gek geworden met de froggy? :frog:

gr, HJR

2 likes

gr, HJR

11 likes

OH. MY. GOD. !!!

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Zoooo gaaf, zo’n MR-G

2 likes

Ja, die MR-G is wel de grail. Vorig jaar wel met een bezig geweest van het forum, maar destijds helaas niet tot een deal kunnen komen. Wat een horloge is dat toch

1 like

Klopt en klopt, ik kreeg toch spijt en na contact met de koper te hebben gezocht kwam ik erachter dat hij er geen klik mee kreeg, en dat het horloge nog steeds in de stickers zat dus ook nog steeds niet gedragen was. Ik heb er geen enkel verlies op gemaakt gelukkig. Maar of die nu gedragen gaat worden of in de kist blijft, ik ben blij dat ik deze geweldige set weer heb.

2 likes

Heb er ook eentje! Ideaal.

1 like

Ik wissel lekker door😂
Heerlijk rustgevend, sleutelen aan de rangeman.

3 likes

Effe lekker zonnen :grinning:

8 likes

Yup :slight_smile:
Hier ook zes aan het zinnebaden :blush:

7 likes

Hehe nais, ik heb dezelfde combi!

1 like

final frog gw 200z; draagt een stuk kleiner dan de GWF

5 likes

11 likes

Heb er één op het oog :slight_smile:
Gaat dan m’n eerste G-Shock worden… voor erbij!
Wat zeggen jullie? Nette prijs?

https://www.treasurejuwelier.nl/casio-g-shock-gst-w130l-1aer-leren-outdoor-herenhorloge?gclid=EAIaIQobChMI5_iLupXK4AIVyeF3Ch31TAo6EAYYBCABEgKpc_D_BwE

Voor 15 euro extra via een “juwelier” te verkrijgen. Wellicht een optie

Ik zie tijdelijk uitverkocht. Wellicht kunnen ze deze bestellen.

1 like

Heb geinformeerd maar helaas niet meer te bestellen via deze leverancier.
Bieden op MP is vanaf €200 dus ga met hem in onderhandeling denk ik…
Thanks!