G-shock only

Bij eglobal voor168€ solar allen

2 likes

Net binnen.
AWG-M100SCC. Weer een Multiband 6 in bezit.

3 likes

Voor de kenners waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar is het moeilijk om de uurwerken van twee 5610’s om te wisselen?

Toevoeging:

Het gaat om deze twee.
Ik kan namelijk niet wennen aan het negatieve display, maar ik vind de blauwe case wel weer mooier.

Eventueel is de blauwe ook te koop. :wink:

2 likes

Nope, is heel makkelijk.

1 like

Bedankt voor je reactie, maar het gaat mij echt om het binnenwerk zodat het glas wel origineel blijft.

P.S. :
Ik ben nu ook lid van de club… :wink:

5 likes

Slechte belichting, goede timing.

14 likes

Het cristal zit aan het uurwerk, ( wij noemen dit module :wink: ) vast.

1 like

Je hevt een spannende vrijdagavond :laughing:

1 like

Wat ik op foto’s kan zien zit het glas gewoon vast aan de behuizing, en de module zit er los in.

1 like

haha. ik heb zitten pitten.
Zijn idd twee lagen.

Maar het makkelijkst is om de gehele module te wisselen.
Dan hoef je dus alleen de band en de bezel te wisselen.

Uiteraard is dat het makkelijkst, maar dan heb ik dus niet hoe ik het wil.
Ik wil, zoals op de foto te zien is, de blauwe band/behuizing en het glas met de gele tekst, maar dan met het positieve display.

1 like

Dat bovenste ‘glas’ is los van de bezel.
Dus dat zou je moeten kunnen wisselen.

Ik voel me een beetje nerdy omdat ik je actie geliked heb :grin:

1 like

Hoe denk je dat ik me voel na een 10 minuten testen hoe snel de camera van mijn telefoon een foto neemt onder die lichtomstandigheden en dan op 22:22.19 afdrukken omdat er 2-3 seconden overheen gaan om een foto te maken op de juiste tijd.
Als het nog niet duidelijk was, autist is hier op mij wel van toepassing :smiley:

1 like

In de brugklas, toen digitale horloges nieuw waren, keken we uit naar een ‘mooi’ tijdstip en zorgden dat we dat niet misten. Een foto maken kwam niet im frage, maar we hadden het gevoel iets heel bijzonders te hebben meegemaakt. Later is die neiging wat weggezakt :smile:

Haha! Cool!

Dat kan ook. Als je de achterzijde opent, zoals bij een batterijwissel, kan je het uurwerkje eruit halen. Dan overzetten naar de ander.

1 like

Het is keihard surviven met de Rangeman, op de bank :joy:

5 likes

Gaaf, die bracelet !
Misschien ook maar eens een bestellen voor de mijne :thinking:

1 like

Zou ik zeker doen!

En met die adapters zijn de mogelijkheden eindeloos, kun je lekker blijven swappen.

En hij blijft lekker plat op de pols liggen, met een nato of zulu komt ie toch een eind omhoog, en het is al niet de kleinste😂

1 like

7 likes