G-shock only

Ergens heeft die nieuwe Gravitymaster ook wel iets, maar ik denk dat ik er niet voor ga. Hopelijk brengen ze nog meer uit op Baselworld.

1 like

Ik zag die vanochtend bij de update van de G-Shock connect app.

Even afwachten wat het allemaal wordt, voorlopig is de GPW-2000 nog even de laatste van het hogere segment Casio die ik gekocht heb.

1 like

De GPW-2000 is een prachtklok. Het is dat er op het moment andere prioriteiten zijn…

Alleen nog een Mudmaster/ Gravitymaster en weer een GMW/MTG/MRG. Dan is de set compleet :star_struck:.

En een keer een gave casio sticker of metalen embleem zoeken voor de Peli Case

3 likes

Gaaf he, zo’n peli case? Heb er ook eentje via het werk weten te bemachtigen!

1 like

Ja, echt super. Ik moet alleen nog een keer een spray kopen om het plukschuim steviger te maken

1 like

Ja, dat is wel weer zonde inderdaad, het is niet superstevig…

1 like

Die amerikanen gebruiken plasti dip

bij Brandfield Maastricht op veel mooie G-shocks -50% ook op sommige uit de duurdere klasse :sunglasses:

1 like

Dat zijn pas mooie kortingen. Toch ooit maar een keer kijken in Maastricht

1 like

50% zegt me niet zoveel.
Waarschijnlijk korting op de adviesprijs waardoor je weer op een gangbare prijs uitkomt.

GW-B5600BC-1BER gekocht voor mijn verjaardag :stuck_out_tongue_winking_eye:
Al is dat pas over een goede maand. Zoals zo vaak kon ik het niet laten deze te bestellen. Prijs was goed, dus ja dan druk je op de bestelknop.

4 likes

G-shock heeft vaste prijzen op de kaartjes staan :wink: €139.5 voor een nieuwe G-steel is toch mooi denk ik

1 like

Oeps, ik had de prijskaartjes niet gezien… :open_mouth:

1 like

Is ook niet de beste foto :slight_smile: had deze snel gemaakt om naar een vriend te appen. Nadien dacht ik pas om hem hier te posten. Normaal ben ik eind komende week nog eens in Maastricht dan maak ik goede foto’s

Nice !!! :heart_eyes:
Hoe is die display ?

1 like

Mudman

4 likes

Oef, die Mudmaster is erg vet!!

Ja klopt! Persoonlijk vind ik het carbon wel gaaf, ze gebruikten het al in de bandjes, maar nu ook de cases.

We gaan het zien! Die mudmaster is schijnbaar de GG-B100 en moet 48.600 yen (ongeveer 380 euro) kosten. Best een leuke prijs!

Prima te lezen. Geen moeite mee.
Handig via de app alles in te stellen. Zo ook de datum zoals wij in Nederland gewend zijn. Eerst de dag en dan de maand.

Kunststof schakelband
De armband van vormvast kunsthars is ondanks de extreme robuustheid bijzonder aangenaam en licht om te dragen.

Deze draagt erg fijn. Verder alles zit erop, Multiband 6 en solar.

1 like