G-shock only

Ja, het enige wat me nog tegenhoud is de display.
Verder is hij hetzelfde als mijn Full Metal.

Maar hij moet eigenlijk mijn GW-M5610BC vervangen. Maar ik denk dat de nieuwe display sowieso beter is.
Deze is echt het comfortabelst voor mij in de warme dagen.

1 like

Ik vind juist de carbon bezels helemaal niet mooi :grimacing:

G-Shock Gulfman. Wordt alleen op mijn werk gedragen in een energiecentrale. Perfect horloge als beater in een omgeving met stof/stoom/zoutwater/chemicalien/ modder. Ik draag het horloge nu al bijna 2 jaar maar ziet er eigenlijk als nieuw uitā€¦ongelofelijk als je het mij vraagt :open_mouth:

7 likes


Vandaag de GW-5000 maar weer is. Blijft een topper.
Wil hem wel is op een combibracelet proberen, maar die heb ik pas verkochtā€¦:joy:

7 likes

image

Toch wel spijt dat ik mijn gouden ooit heb verkocht.

Het model op de foto is de GMW B5000TFC-1. Geheel DLC gecoat, ā‚¬1200 retail. Ik kan er misschien een kopen voor retail, maar ik twijfel over de restwaarde

1 like

Ik zou me eerder zorgen maken over de huidige waarde ā€¦ :wink:

1 like

Oeff dat is de ā€œporterā€ toch?
Zal zijn waarde wel behouden denk ik als je er zuinig mee bent.

1 like

Jup, ik dacht vorig jaar ook dat mijn frogman qua waarde omhoog zou knallen, maar bleek ook vies tegen te vallen.

1 like

Dat is waar idd, lijkt wel alsof ze kortstondig de hoogte ingaan totdat de interesse er van af is en dan onder retailwaarde dalen. Kijk maar naar de meeste van de Full metal serieā€¦
Al is de Porter toch wel redelijk zeldzaam geloof ik.

Heeft iemand deze eigenlijk hier?
Krast deze coating erg snel?
s-l400
GMW-B5000GD-1ER

1 like

@Myrrhman jij hebt deze toch?:grimacing:

2 likes

Incoming! Deze deal kon ik niet laten gaanā€¦

6 likes

Yup

Nee, ik vind van niet.

Tot nog toe, is dit de enige beschadiging die ik kan ontdekken.

En het is echt ā€˜ontdekkenā€™ want met het blote oog zie ik dit totaal niet. Ook doet de foto het erger lijken dan het is. Het is meer de lichtinval zodat ik het kan laten zien.

Verder zie ik eigenlijk totaal geen krassen nog niet.
Ook niet op de sluiting, wat mij eigenlijk nog het meest verbaasd.

Ik heb het horloge sinds 18 December en zit sinds, in de roulatie. Draag hem niet heel vaak, maar toch met regelmaat (if that makes sense :sweat_smile: )

Bluetooth gebruik ik niet meer. ten eerste omdat het (voor mij) clashed met de MB6.
En omdat de app constant op de achtergrond moet draaien, waar ik een hekel aan heb.

Vind hem nog steeds erg mooi.
Aanrader !

:slight_smile:

2 likes

Dank. Valt mee dan met beschadigen.
Dit model trekt nog steeds mijn aandacht in de zoektocht naar een nieuwe.
Ik heb eerder het negatieve display gehad en heb spijt dat ik hem heb verkocht :angry:
De Porter vind ik nog mooier, maarja de prijs pfffff

1 like

Vanmorgen de GW-M5610-1ER om de pols. Ook even hier ā€˜kruisplaatsenā€™.

Knaller! :smiley:

7 likes

Deze heeft een STN Display. En ok, het is nog steeds niet geweldig. Maar het is echt stukken beter dan die oudere negatieve displays :slight_smile:
Helaas heeft de GW-B5600BC-1B dit niet. Die had ik er graag bij gehad. Maar daar twijfel ik nog erg over nu.

Ja, die is bijna perfect. Maar inderdaad belachelijk duur. Hadden ze beter andersom kunnen doen. Die wat ik heb als limited edition en de Porter versie als regulier model :grin:

2 likes

Nice ! :smiley:

Wat is er verder speciaal aan deze ?
(Alleen de koffer ?)

1 like

Ja ik weet dat het display goed is want ik heb deze gehad.


Ook het oude display heb ik gehad en dat is een groot verschil.

3 likes

Ja, ik denk het. Is limited tot 200. Heb hem uit frankrijk voor iets meer dan 50% retail van een normale

1 like

Leuke horloges hier, ik heb al een poosje de gw-5500 er bij, nog iets ā€œvierkanterā€ dan de gw-m5610.

4 likes